logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media w naszym zasięgu: Kongres profesjonalistów PR

  PR 20.01.2016, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Jak wygląda wizerunek służb specjalnych, a jak Kościoła? Czy kontakty z mediami są łatwym zadaniem? Czy własne media w korporacji to dobry pomysł i jak to działa? To jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się 21-22 kwietnia w Rzeszowie. Z pewnością nie zabraknie także dyskusji wokół zmian, jakie dokonują się w polskiej przestrzeni medialnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media-w-naszym-zasiegu%3A-kongres-profesjonalistow-pr,27132,artykul.html

Już za trzy miesiące w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Tematem przewodnim są Media relations i promocja wydarzeń, jednak kontakty z mediami i eventy to tylko jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas wydarzenia. Organizatorami Kongresu jak co roku są Newsline i Ideo.

Inny punkt widzenia

O wizerunku Kościoła można powiedzieć wiele, często też mówi się o tematach z nim związanych w sposób bardzo niejednoznaczny. Jest to niekończący się temat budzący skrajne emocje każdej ze stron uczestniczących w dyskusji. Problematykę związaną z kreowaniem wizerunku Kościoła i jego złożone relacje z mediami przedstawi ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski.

Siły zbrojne, straż graniczna, policja i żandarmeria, straż pożarna, służby specjalne (Agencja Wywiadu, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego) to jedne z wielu jednostek wliczanych w służby mundurowe. Jak je przedstawiają media i czy na tej podstawie obywatele otrzymują ich prawdziwy obraz? Czy można wyeliminować błędy, które powodują zakłócenia w odbiorze komunikatów i wizerunku? O obrazie służb w mediach i swoich doświadczeniach opowie Maciej Karczyński, były Rzecznik Prasowy ABW oraz Komendy Stołecznej Policji.

Media w korporacji

Podczas Kongresu zostanie również poruszony temat własnych mediów w korporacji, o których opowie Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska. Będzie także mowa o kryzysach. Sposoby na ich zażegnanie przedstawi Bohdan Pawłowicz, IAA Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o. Z kolei Czesław Lang, reprezentujący Lang Team podczas swojej prelekcji opowie, jak w skuteczny sposób wypromować wydarzenie na przykładzie Tour de Pologne.

Wielu prelegentów to wieloletni praktycy branży PR, którzy podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w kontaktach z mediami. Liczę na to, że oprócz dobrych przykładów, będzie czas również na dyskusję o błędach i metodach ich eliminacji.  – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.

Źródło: Exacto

www.kongresprofesjonalistow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764