logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media2: Rusza wyścig po TVN. Kto przejmie?

   08.07.2011, przeczytano 3412 razy

Plany sprzedaży pakietu kontrolnego w Grupie TVN to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów. Transakcji można spodziewać się najwcześniej w przyszłym roku, media spekulują, że największe szansę na telewizję ma Time Warner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media2%3A-rusza-wyscig-po-tvn.-kto-przejmie,12911,artykul.html

Transakcja wydaje się przesądzona i może nastąpić jeszcze w tym roku. Sprzedaż TVN wywołana jest konfliktami wśród właścicieli, zadłużeniem i trudną sytuacją na rynku telewizyjnym. Zapytanie w sprawie sprzedaży telewizji początkowo wysłano do zagranicznych inwestorów m.in. Fox, Time Warner i Bertelsmann, a także Vivendi (związany w Canal+ Polska), Agora, Discovery Communications, nadawca ProSieben oraz fundusze private equity.

Portal Media2 powołuje się na Dziennik Gazetę Prawną pisząc, że proces sprzedaży TVN może być już zaawansowany, szczególnie zaawansowane mają być rozmowy Time Warnerem, nieco mniej z News Corp. Ruperta Murdocha.

Analitycy są przekonani, że zmiana właściciela TVN spowoduje spore zmiany na rynku, a Marek Sowa, były szef Agory i UPC, twierdził, że nowy właściciel będzie chciał pójść w kierunku strategicznego aliansu z grupą telekomunikacyjną (np. TP). Nie byłby to zresztą pierwszy taki przypadek.

Więcej na www.media2.pl.

Źródło: www.media2.pl

www.media2.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764