logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media2: Rusza wyścig po TVN. Kto przejmie?

   08.07.2011, przeczytano 3334 razy

Plany sprzedaży pakietu kontrolnego w Grupie TVN to w ostatnich dniach jeden z najgorętszych tematów. Transakcji można spodziewać się najwcześniej w przyszłym roku, media spekulują, że największe szansę na telewizję ma Time Warner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media2%3A-rusza-wyscig-po-tvn.-kto-przejmie,12911,artykul.html

Transakcja wydaje się przesądzona i może nastąpić jeszcze w tym roku. Sprzedaż TVN wywołana jest konfliktami wśród właścicieli, zadłużeniem i trudną sytuacją na rynku telewizyjnym. Zapytanie w sprawie sprzedaży telewizji początkowo wysłano do zagranicznych inwestorów m.in. Fox, Time Warner i Bertelsmann, a także Vivendi (związany w Canal+ Polska), Agora, Discovery Communications, nadawca ProSieben oraz fundusze private equity.

Portal Media2 powołuje się na Dziennik Gazetę Prawną pisząc, że proces sprzedaży TVN może być już zaawansowany, szczególnie zaawansowane mają być rozmowy Time Warnerem, nieco mniej z News Corp. Ruperta Murdocha.

Analitycy są przekonani, że zmiana właściciela TVN spowoduje spore zmiany na rynku, a Marek Sowa, były szef Agory i UPC, twierdził, że nowy właściciel będzie chciał pójść w kierunku strategicznego aliansu z grupą telekomunikacyjną (np. TP). Nie byłby to zresztą pierwszy taki przypadek.

Więcej na www.media2.pl.

Źródło: www.media2.pl

www.media2.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764