logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

  PR 17.08.2018, przeczytano 563 razy
ilustracjastrzałka

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej Urzędu Miasta, która ma zachęcić do pracy i życia w Łodzi oraz zaprezentować łódzkich pracodawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/media4u-rekrutuje-z-_mobilna-lodzia_,37606,artykul.html

Z Krakowa do Łodzi? Czemu nie!

- W firmie Media4U pracuję od dwóch lat na stanowisku project managera. Do moich głównych obowiązków należy rozwijanie serwisów i dbanie o to, aby nadążały za najnowszymi trendami. Łódź jest miastem, które stale się zmienia, widać to między innymi w infrastrukturze. Myślę, że każdy znajdzie swój powód, dla którego chciałby się tu przeprowadzić. Dla mnie Łódź to najlepsze wspomnienia i niezapomniane chwile, więc polecam to miasto – tak o swojej zawodowej przygodzie z Łodzią i Media4U opowiada krakowianin Karol Kowalik.

Historia Karola to jedna z kilku opowieści utrwalonych na potrzeby kampanii miasta. Bohaterowie kampanii są w różnym wieku i wykonują różne zawody, ale łączy ich to, że wszyscy przeprowadzili się do Łodzi i to właśnie tu rozwijają swoje kompetencje zawodowe.

Konkurencyjny rynek IT

Obecnie najbardziej pożądanymi w Łodzi pracownikami są osoby z umiejętnościami w dziedzinach informatycznych. Choć to bardzo silna branża, deficyt specjalistów IT można odczuć zarówno w Łodzi, jak i w całej Polsce. To właśnie sprawia, że Media4U widzi wielki potencjał promocyjny i rekrutacyjny w kampanii Urzędu Miasta.

- Nowe projekty na rynku polskim i zagranicznym powodują, że blisko 100-osobowy zespół wymaga pilnych uzupełnień. Firma poszukuje takich specjalistów jak: PHP Developer, Java Developer, Front-End Developer, Quality Assurance Engineer – wylicza Emilia Wiśniewska, Specjalista ds. marketingu w Media4U.

„Mobilna Łódź” wypływa na szerokie wody

Akcja będzie prowadzona przez 3 miesiące w około 30 miastach w całym kraju. Do tego celu została stworzona specjalna jednostka mobilna wyposażona w urządzenia multimedialne, która przejedzie Polskę wzdłuż i wszerz. W środku specjalnie przygotowanego na tę okazję autokaru będzie można dowiedzieć się o głównych atrakcjach Łodzi oraz o możliwościach zatrudnienia. Na ekranach dotykowych będą wyświetlane informacje i krótkie charakterystyki łódzkich przedsiębiorstw. Dodatkowo na tę okazję została przygotowana aplikacja mobilna, dzięki której zainteresowane osoby będą mogły dowiedzieć się, które firmy szukają pracowników z odpowiadającymi ich profilom kwalifikacjami.

Źródło: Media4U Sp. z o.o.

www.media4u.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764