logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom certyfikowanym partnerem Google

  PR 04.05.2020, przeczytano 278 razy

MediaCom Warszawa przeszedł pomyślnie złożony proces certyfikacji w ramach programu Google Marketing Platform, dołączając tym samym jako pierwszy dom mediowy do wąskiego grona 11 najlepszych agencji e-marketingowych w Polsce, które posiadają akredytację Certyfikowanego Partnera Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-certyfikowanym-partnerem-google,386853,artykul.html

Pomyślne przejście procesu certyfikacji potwierdza zaawansowaną znajomość narzędzi, dostępnych w ramach platformy oraz najwyższą jakość oferowanych przez dostawców usług, stanowi również poświadczenie specjalistycznej wiedzy z obszarów takich jak planowanie i kupowanie mediów oraz mierzenie i optymalizację kampanii cyfrowych na stronach internetowych i urządzeniach mobilnych.

Program Google Partners zrzesza najlepsze agencje e-marketingowe na świecie, które w swojej pracy posługują się narzędziami, dostępnymi w ramach Google Marketing Platform.

- Zdobycie statusu certyfikowanego Partnera oznacza potwierdzenie naszych kompetencji, wiedzy i doświadczenia w zakresie specjalistycznej wiedzy, dotyczącej działań, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów z wykorzystaniem narzędzi Google Marketing Platform – mówi Marta Bartosik, Digital Director z MediaCom Warszawa.

MediaCom Warszawa uzyskał certyfikację z obsługi systemu Google Campaign Manager, stając się tym samym jedynym domem mediowym w Polsce, który posiada status oficjalnego Partnera Google. Na liście certyfikowanych Partnerów z Polski znajduje się obecnie 11 firm.

Źródło: MediaCom Warszawa

www.mcw.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Piłkarki. Dziewczyny z boiska” jesienną nowością TTV
"Piłkarki. Dziewczyny z boiska" to serial dokumentalny, który śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie 8 kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski. Bohaterkami programu są matki, urzędniczki, nauczycielki, kosmetyczki, studentki, kierowniczki małych i średnich firm, instagramerki - na co dzień pełnią wiele różnych ról i funkcji,...
Lidl promuje czytelnictwo prasy
W dobie digitalizacji prasa drukowana ma mocną konkurencję w treściach dostępnych online. Nie każdy jednak chce lub ma możliwość czytania e-wydań ulubionych tytułów. Lidl Polska, chcąc ułatwić Polakom dostęp do nich, sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Dodatkowym udogodnieniem jest stałe usytuowanie ekspozytorów z czasopismami w większości sklepów...
Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764