logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediacom dla marki Opel w kampanii „Żyj pod prąd”

  PR 06.11.2020, przeczytano 651 razy
ilustracja

MediaCom Warszawa, obsługujący markę Opel od stycznia 2018 roku, zaplanował i zakupił media w niestandardowej proekologicznej kampanii tego brandu z Marcinem Dorocińskim w roli głównej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediacom-dla-marki-opel-w-kampanii-_zyj-pod-prad_,389080,artykul.html

Działania prowadzone są pod hasłem „Żyj pod prąd”. Osią akcji jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety (jak i przyszłości motoryzacji), oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne. Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest edukowanie rynku w obszarach związanych ze zmianami klimatycznymi, jak również podkreślenie zaplanowanej przez markę Opel strategicznej „elektryfikacji” całej gamy modelowej tej marki do 2024 roku.

Bezpośrednio w kampanii wspierane są też obecnie debiutujące modele elektryczne Opla - hybrydowy SUV plug-in Grandland X Hybrid i Hybrid4 oraz w pełni elektryczna nowa Corsa – e.

Gospodarzem rozmów z cyklu „Żyj pod prąd” jest popularny aktor Marcin Dorociński, ambasador marki Opel, znany z troski o klimat, środowisko naturalne i zwierzęta. Jego goście zaś to: Piotr „Vienio” Więcławski (raper i współzałożyciel legendarnej grupy Molesta), Piotr Skubała (profesor nauk biologicznych, etyk środowiskowy, ekolog), Marcin Korolec (prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych) i Paulina Górska (eko-aktywistka, eko-blogerka).

obrazek

- Przygotowana przez markę Opel specjalna seria podcastów ma na celu zachęcenie wszystkich do życia bardziej ekologicznie świadomego, a także do korzystania z nowoczesnych, zielonych technologii, dzięki którym każdy może ograniczyć swój ślad węglowy - powiedział Jacek Górski, dyrektor generalny marki Opel w Polsce. - Do końca przyszłego roku Opel będzie miał aż dziewięć zelektryfikowanych pojazdów w najważniejszych segmentach rynku, a cała gama marki zostanie zelektryfikowana do końca 2024 roku – dodał.

obrazek

W czasie czteroodcinkowego cyklu Marcin Dorociński wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, co należy zrobić, żeby uratować świat stojący w obliczu katastrofy klimatycznej i jak się do tego zabrać. Akcji towarzyszy specjalnie przygotowany spot, zachęcający do odsłuchania serii podcastów.

Podcasty można odsłuchać na stronie www.zyjpodprad.pl oraz na platformach internetowych, np. Spotify, YouTube, Soundcloud.

Kampania promująca akcję, podcasty i adres www.zyjpodprad.pl prowadzona jest w kinach, radiu i internecie. Potrwa do połowy listopada. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Za przygotowanie spotu odpowiada Papaya Films a serwisu www.zyjpodprad.pl agencja WP Media.

obrazek

Źródło: MediaCom Warszawa

MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764