logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom odpowiada za nową kampanię produktową Dr Green

  PR 23.09.2020, przeczytano 503 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów MediaCom dołączył Dr Green, producent innowacyjnych nawozów do zaprawiania nasion. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii, planowanie i zakup mediów offline oraz online dla nowej kampanii firmy, promującej produkty z linii Dr Green PRIME.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-odpowiada-za-nowa-kampanie-produktowa-dr-green,388534,artykul.html

Dr Green PRIME to rozpuszczalny, łatwo przyswajalny, zawierający mikroelementy stały nawóz do nasion.

Działania realizowane w ramach akcji, kierowanej do grupy właścicieli gospodarstw rolnych oraz firm zaprawiających, obejmują m.in. emisję spotów telewizyjnych oraz radiowych, sponsoring TV oraz aktywności z obszaru performance marketingu.

Dedykowany zespół MediaCom realizuje dla nowego klienta usługi z zakresu planowania, strategii, przygotowania kreacji (radio, TV, digital) oraz zakupu przestrzeni mediowej.

Ogólnopolska kampania polskiego producenta nawozów ruszyła w drugiej połowie sierpnia br.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764