logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom przejmuje budżet mediowy marki Opel od Carata

  PR 27.11.2017, przeczytano 514 razy

Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Jest to wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA (do której od kilku miesięcy należy marka Opel). Polski oddział MediaCom przejmie operacyjnie obsługę marki Opel od 1 stycznia 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-przejmuje-budzet-mediowy-marki-opel-od-carata,34620,artykul.html

MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska w wyniku wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. Będzie odpowiedzialny za strategię mediową oraz planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach.

Dotychczas budżet mediowy Opla obsługiwał dom mediowy Carat Polska.

- Cieszymy się, że zyskamy możliwość zastosowania naszej unikalnej ekspertyzy w pracy dla Opel Vauxhall w najbliższych latach. Te dwa brandy, wraz z markami Peugeot, Citroen i DS, są najbardziej cenione i historyczne w przemyśle samochodowym. Cieszymy się z możliwości stymulowania ich globalnego wzrostu - powiedział Stephen Allan, MediaCom Worldwide Chairman & CEO.

Vauxhall to marka, pod którą są sprzedawane modele Opla przeznaczone na rynek brytyjski.

MediaCom Polska od 1 stycznia przejmuje też budżety mediowe pozostałych marek samochodowych należących do Grupy PSA: Peugeot, Citroen i DS. Jest to z kolei efekt globalnego przetargu mediowego Grupy PSA, rozstrzygniętego w czerwcu bieżącego roku, w którym również wygrała sieć MediaCom. Współpraca z dotychczasowym domem mediowym obsługującym te marki w Polsce - Media Direction OMD (Omnicom) - wygaśnie z końcem br.

- Podczas prezentacji 2 tygodnie temu naszego planu na przyszłość pod hasłem PACE! zapowiedzieliśmy znaczące zwiększenie efektywności wydatków marketingowych. Poprzez konsolidację budżetu reklamowego w ramach Grupy PSA, osiągniemy lepszą synergię, która z kolei poprawi naszą efektywność kosztową już od początku 2018 r. - powiedział Peter Küspert, Managing Director Sales and Marketing, Opel Automobile GmbH - Bardzo cieszymy się na współpracę z MediaCom. Jednocześnie chciałbym podziękować teamowi Carat, który wspierał nas przez ostatnie lata.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764