logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom światowym liderem rankingu RECMA Vitality

  PR 27.09.2018, przeczytano 658 razy

Sieć MediaCom uplasowała się na 1. miejscu na świecie w najnowszym rankingu RECMA Vitality. Sieć wygrała także w zestawieniach w Ameryce Łacińskiej i w regionie EMEA. Z kolei brytyjski oddział MediaCom został uznany za najlepiej działającą na świecie agencję, pokonując 672 konkurentów w 46 krajach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-swiatowym-liderem-rankingu-recma-vitality,379526,artykul.html

MediaCom zdobyła 1029 punktów w dziewięciu kluczowych kryteriach, pokonując m.in. Havas Media i PHD, które zdobyły po 873 punkty, UM (810 punktów) i Carat (807 punktów).

Jeśli chodzi o wyniki regionalne to w Ameryce Łacińskiej i w regionie EMEA sieć MediaCom zajęła w rankingu 1. miejsce, a w USA i regionie Azji i Pacyfiku - 3. miejsce.

Wynik rankingu RECMA Vitality ma kluczowe znaczenie dla reklamodawców, ponieważ odzwierciedla dynamikę rozwoju agencji i jej biznesowe „momentum”. Agencje oceniane są według dziewięciu kryteriów, w tym m.in.: oceny w latach 2015-2017; udział w przetargach; nagrody; zmiana i stabilność liderów agencji; oraz równowagę nowego biznesu od 30 sierpnia 2017 r.

Kluczowymi klientami wygranymi przez MediaCom w tym okresie były Adidas, Hilton i Mars.

Ranking Vitality jest częścią szerszego raportu RECMA: Network Diagnostics, w którym agencje oceniane są według 18 kryteriów. W tym szerszym raporcie sieć MediaCom zajęła 2. miejsce za siecią Carat.

 

Dom mediowy MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, Teva, PEKAO S.A., GSK, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group oraz zdobyci w wyniku lokalnych rozstrzygnięć w ostatnich kilkunastu miesiącach tacy klienci jak: Netia SA (off-line), Manta, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych. W wyniku przesunięć globalnych MediaCom Warszawa przejął również w ostatnich kilkunastu miesiącach obsługę budżetów: PSA, Opel, Tesco i Adidas.

Wraz z Mindshare i Wavemaker (powstały z połączenia domów mediowych: MEC i Maxus) wchodzi w skład GroupM, będącej operacyjnym ramieniem WPP (czołowego holdingu reklamowego na świecie) i największą grupą negocjacyjną w Polsce.

MediaCom Warszawa należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. Tylko w konkursie Effie Awards w 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 r. został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie w 2017 r. domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764