logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom Warszawa na 15 miejscu w Europie w rankingu Effie Effectiveness Index 2018

  PR 05.06.2018, przeczytano 562 razy

Organizacja Effie Worldwide ogłosiła listę „najskuteczniejszych marketingowców na świecie”, w oparciu o globalne wyniki właśnie opublikowanego raportu Effie Effectiveness Index 2018. MediaCom Warszawa zajął 15 miejsce w Europie i 71 miejsce na świecie, wśród agencji sieciowych, to najwyższe miejsce agencji z Polski w międzynarodowym rankingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-warszawa-na-15-miejscu-w-europie-w-rankingu-effie-effectiveness-index-2018,36756,artykul.html

Indeks Effie identyfikuje i ocenia najskuteczniejsze agencje, marketerów, marki, sieci i firmy holdingowe, analizując dane finalistów i zwycięzców z konkursów Effie Award na całym świecie, odbywających się pomiędzy 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2017 r.  

Lista tegorocznych zwycięzców rankingu prezentuje się następująco:

  • Marketer: Unilever
  • Marka: Pepsi
  • Holding: Grupa WPP
  • Sieć agencji: McCann Worldgroup
  • Agencja indywidualna: Sancho BBDO
  • Niezależna agencja: Agencja reklamowa ACG

Najwyższe miejsce z Polski odnotował MediaCom Warszawa, zajmując 15 miejsce w Europie i 71 na świecie.

- W MediaComie w ostatnim okresie wymyśliliśmy i zrealizowaliśmy wiele świetnych, inspirujących kampanii, w efekcie czego dostajemy w ostatnich miesiącach dużo ważnych nagród w kluczowych konkursach branżowych. Jednak wysokie miejsce w Effie Effectiveness Index cieszy nas szczególnie, ponieważ ten ogłaszany corocznie indeks, to najbardziej wszechstronny globalny ranking skuteczności marketingowej - komentuje Jakub Kossut, CEO MediaCom Warszawa.

Dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył 9 nagród co dało mu łącznie 39 punktów.

Effie Effectiveness Index od 2011 r. identyfikuje i ocenia najskuteczniejsze agencje marketingowe, marketingowców i marki, analizując dane finalistów i zwycięzców z ponad 40 światowych konkursów Effie Award.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764