Organizacja Effie Worldwide ogłosiła listę „najskuteczniejszych marketingowców na świecie”, w oparciu o globalne wyniki właśnie opublikowanego raportu Effie Effectiveness Index 2018. MediaCom Warszawa zajął 15 miejsce w Europie i 71 miejsce na świecie, wśród agencji sieciowych, to najwyższe miejsce agencji z Polski w międzynarodowym rankingu.
Indeks Effie identyfikuje i ocenia najskuteczniejsze agencje, marketerów, marki, sieci i firmy holdingowe, analizując dane finalistów i zwycięzców z konkursów Effie Award na całym świecie, odbywających się pomiędzy 1 stycznia 2017 r. a 31 grudnia 2017 r.
Lista tegorocznych zwycięzców rankingu prezentuje się następująco:
- Marketer: Unilever
- Marka: Pepsi
- Holding: Grupa WPP
- Sieć agencji: McCann Worldgroup
- Agencja indywidualna: Sancho BBDO
- Niezależna agencja: Agencja reklamowa ACG
Najwyższe miejsce z Polski odnotował MediaCom Warszawa, zajmując 15 miejsce w Europie i 71 na świecie.
- W MediaComie w ostatnim okresie wymyśliliśmy i zrealizowaliśmy wiele świetnych, inspirujących kampanii, w efekcie czego dostajemy w ostatnich miesiącach dużo ważnych nagród w kluczowych konkursach branżowych. Jednak wysokie miejsce w Effie Effectiveness Index cieszy nas szczególnie, ponieważ ten ogłaszany corocznie indeks, to najbardziej wszechstronny globalny ranking skuteczności marketingowej - komentuje Jakub Kossut, CEO MediaCom Warszawa.
Dom mediowy MediaCom Warszawa zdobył 9 nagród co dało mu łącznie 39 punktów.
- Pełny ranking znaleźć można na stronie Effie Effectiveness Index
Effie Effectiveness Index od 2011 r. identyfikuje i ocenia najskuteczniejsze agencje marketingowe, marketingowców i marki, analizując dane finalistów i zwycięzców z ponad 40 światowych konkursów Effie Award.
Źródło: MediaCom Warszawa