logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacom z czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku

  PR 21.02.2018, przeczytano 860 razy

Dom mediowy MediaCom zdobył właśnie prestiżowy tytuł Globalnej Agencji Mediowej Roku (Global Media Agency of the Year) magazynu branżowego „Adweek”. Tytuł ten dołączył do trzech pozostałych zwycięstw odniesionych już w tym roku przez MediaCom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-z-czterema-tytulami-sieciowej-agencji-mediowej-roku,35536,artykul.html

Statuetka „Adweek” dla domu mediowego MediaCom dołączyła do wcześniej zdobytych w tym roku tytułów Sieciowej Agencji Roku 2017: magazynu branżowego „Campaign”, Festival of Media Global Awards oraz M&M Global Awards.

MediaCom jest pierwszym domem mediowym w historii uhonorowanym w jednym roku czterema tytułami sieciowej agencji mediowej roku.


Wszystkie te zwycięstwa są ukoronowaniem zamkniętego sukcesem roku 2017, w którym MediaCom znacznie powiększył portfolio klientów, zdobywając budżety m.in.: PSA, Opel, Richemont, Walgreens Boots Alliance, Wholefoods i Falabella.

Jeśli chodzi o sukcesy na polskim rynku w 2017 r. to poza przejętymi w wyniku globalnego rozstrzygnięcia budżetami PSA, Opel i AkzoNobel, MediaCom zdobył również budżety mediowe takich klientów jak: Netia SA, Manta, Croatian Tourist Board, iRobot i Polski Bank Komórek Macierzystych.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rock jest tylko jeden: Antyradio z kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia. Obejmie głównie media społecznościowe.
Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Plus oraz Wydawnictwo Agora znalazły się wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce według rankingu Top Marka 2024. To największe badanie marek w polskich mediach. Gazeta.pl znalazła się na 4. miejscu całego zestawienia, „Gazeta Wyborcza” utrzymała...
Aleksander Pych - z Radia Eska do Meloradia
Do zespołu Meloradia dołącza Aleksander Pych. Już wkrótce jego głos będzie można usłyszeć na antenie stacji. 
Klasyka rocka łączy w kampanii Rock Radia
Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych).
Fryderyki wracają do TVP
Najważniejsze nagrody polskiej branży muzycznej po kilku latach przerwy wracają do Telewizji Polskiej. W 2025 roku TVP pokaże na żywo uroczystą galę rozdania Fryderyków w kategorii muzyka rozrywkowa i zaprosi widzów na retransmisje przyznania statuetek w muzyce klasycznej oraz jazzowej. 7 listopada 2024 roku list intencyjny o współpracy w tym zakresie podpisali...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764