logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MediaCom zdobywa tytuł sieci medialnej roku na rozdaniu Złotych Lwów 2018 w Cannes

  PR 22.06.2018, przeczytano 532 razy

Agencja MediaCom zdobyła tytuł sieci medialnej roku na festiwalu Złotych Lwów 2018 w Cannes. Projekt, który agencja zrealizowała dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii został wyróżniony nagrodą Grand Prix za doskonałość w planowaniu mediów, a kampania marki P&G Gillette w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego lwa. MediaCom trafiła także na osiem list finalistów, tym samym stając się najbardziej wyróżnioną agencją w konkursie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacom-zdobywa-tytul-sieci-medialnej-roku-na-rozdaniu-zlotych-lwow-2018-w-cannes,36995,artykul.html

Kampania, która zdobyła nagrodę Grand Prix, czyli "Tesco's Food Love Stories" umożliwiła gigantowi przemianę zwykłych zakupów żywieniowych w zakupy pełne emocji. Podczas gdy konkurencja zdecydowała się postawić na źródła pochodzenia żywności, supermarket Tesco wykorzystał pierwszą od trzech lat kampanię do podkreślenia magii gotowania ulubionych potraw dla ukochanych osób.

Elementy kampanii publikowane były w płatnych kanałach cyfrowych, zewnętrznych i radiowych, a nakierowanie przez dane umożliwiło dotarcie spersonalizowanych historii do klientów. Własne media, w tym punkty sprzedaży, kartki z przepisami, wiadomości e-mail, elementy drukowane i cyfrowe także przyczyniły się do popularyzacji przekazu.

W pełni zintegrowana kampania doprowadziła do poprawy w ocenie jakości o 53%, tym samym czyniąc z kampanii „Tesco's Food Love Stories" najskuteczniejszą jak do tej pory kampanię sieci.

Agencja MediaCom opracowała kampanię z BBH London, a usługi produkcji świadczyły także firmy ITV Creative, Global Radio, Facebook i JCDecaux.

Oddział MediaCom w Izraelu zdobył trzy lwy za pracę nad kampanią Gillette, marki należącej do P&G. Kampania zachęcała młodych ojców do nawiązywania ściślejszej więzi z dziećmi przez golenie szorstkich bród. Natomiast kampania "I Don't Roll on Shabbos" zdobyła srebrnego i złotego lwa za umożliwienie ortodoksyjnym Żydom kupno i korzystanie z dezodorantów w żydowski dzień wolny od pracy. Kampania „I Don't Roll on Shabbos" zwiększyła udziały Gillette na rynku dezodorantów z 3 do 15%.

- Fantastyczny wynik. Jestem bardzo dumny z brytyjskiego zespołu za zgarnięcie najważniejszej nagrody w branży. Bardzo cieszę się także ze względu na rezultaty naszego klienta, Tesco, który współpracował z nami nad tą świetną kampanią - skomentował Stephen Allan, ogólnoświatowy przewodniczący i główny dyrektor wykonawczy firmy MediaCom. - Kampania "Tesco's Food Love Stories" łączy dobrą analitykę z rewelacyjnymi wynikami finansowymi i pokazuje, jak nasze podejście oparte na myśleniu systemowym pomaga markom w zachowaniu kreatywności i skuteczności w inwestycjach marketingowych. Cieszy mnie także zakres geograficzny naszych wyróżnionych kampanii. Od Wietnamu i Indie, przez Australię i Belgię, po Izrael i Rosję, wszędzie gwarantujemy naszym klientom tak samo wysoką jakość usług - dodał dyrektor.

Wyniki potwierdzają dominację agencji MediaCom na międzynarodowych konkursach. Wcześniej w tym roku agencja zdobyła tytuł sieci agencyjnej roku przyznany przez Festival of Media Global i zajęła pierwsze miejsce na liście Gunn Media 100 opracowanej przez WARC.

Źródło: MediaCom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764