logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacore nowym członkiem IAB Polska

  PR 07.09.2020, przeczytano 451 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Mediacore - dom mediowy wyspecjalizowany w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych z centralną rolą mediów digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacore-nowym-czlonkiem-iab-polska,388352,artykul.html

Mediacore powstał w 2010 roku i ma w swoim portfolio współpracę wieloma klientami z różnych branż, tworząc kampanie reklamowe na rynku polskim oraz w wielu europejskich krajach.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi domu mediowego powstała Grupa Mediacore, która oprócz flagowej agencji Mediacore zrzesza agencję kreatywną oraz social media Jump. Pozwala to na kompleksową obsługę marek w ramach Grupy i efektywną realizację każdego elementu kampanii.

- Tworząc dom mediowy Mediacore od samego początku naszą ambicją było, aby realizować projekty komunikacyjne dla Klientów w sposób twórczy, nowoczesny i innowacyjny. Dlatego fundamentem naszego funkcjonowania uczyniliśmy claim „We’re creating the future”. Zorientowanie na przyszłość jako kluczowy element DNA domu mediowego Mediacore to bardzo konkretne zobowiązanie: efekty naszych działań mają pozytywnie wpływać na przyszłość Klientów i ich marek. A trudno o pozytywny wpływ bez trafnych diagnoz, aktualnej wiedzy i chęci mierzenia się z ciągle rozwijającymi się technologiami. Lata współpracy z fascynującymi markami (szczególnie tej wieloletniej), udowodniły – że takie podejście jest nie tylko możliwe, ale powoduje dynamiczny wzrost dla każdej ze stron. „We’re creating the future” to także nasze wewnętrzne zobowiązanie, aby kreować przyszłość w oparciu o najwyższe standardy wiedzy i w duchu otwartości na aktualne trendy. Wierzymy, że przystępując do IAB będziemy kreowali tę przyszłość jeszcze bardziej umiejętnie. Dzięki zasobom wiedzy w ramach IAB oraz ułatwionej możliwości wymiany doświadczeń pomiędzy specjalistami chcemy jeszcze przyspieszyć w rozwoju naszej skuteczności. Otaczający nas świat przyspiesza, nikogo nie pytając o zdanie: organizacje takie jak IAB pozwalają sprawniej mierzyć się z tym faktem, dla dobra firm korzystających z możliwości świata marketingu cyfrowego. IAB to także dbałość o dobre standardy dla całego rynku, w czym mamy nadzieję aktywnie wspierać stowarzyszenie. Tak też rozumiemy społeczną odpowiedzialność biznesu. – komentuje Marcin Oleszko, Członek Zarządu Mediacore Group.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764