logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediacore nowym członkiem IAB Polska

  PR 07.09.2020, przeczytano 261 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Mediacore - dom mediowy wyspecjalizowany w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych z centralną rolą mediów digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediacore-nowym-czlonkiem-iab-polska,388352,artykul.html

Mediacore powstał w 2010 roku i ma w swoim portfolio współpracę wieloma klientami z różnych branż, tworząc kampanie reklamowe na rynku polskim oraz w wielu europejskich krajach.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi domu mediowego powstała Grupa Mediacore, która oprócz flagowej agencji Mediacore zrzesza agencję kreatywną oraz social media Jump. Pozwala to na kompleksową obsługę marek w ramach Grupy i efektywną realizację każdego elementu kampanii.

- Tworząc dom mediowy Mediacore od samego początku naszą ambicją było, aby realizować projekty komunikacyjne dla Klientów w sposób twórczy, nowoczesny i innowacyjny. Dlatego fundamentem naszego funkcjonowania uczyniliśmy claim „We’re creating the future”. Zorientowanie na przyszłość jako kluczowy element DNA domu mediowego Mediacore to bardzo konkretne zobowiązanie: efekty naszych działań mają pozytywnie wpływać na przyszłość Klientów i ich marek. A trudno o pozytywny wpływ bez trafnych diagnoz, aktualnej wiedzy i chęci mierzenia się z ciągle rozwijającymi się technologiami. Lata współpracy z fascynującymi markami (szczególnie tej wieloletniej), udowodniły – że takie podejście jest nie tylko możliwe, ale powoduje dynamiczny wzrost dla każdej ze stron. „We’re creating the future” to także nasze wewnętrzne zobowiązanie, aby kreować przyszłość w oparciu o najwyższe standardy wiedzy i w duchu otwartości na aktualne trendy. Wierzymy, że przystępując do IAB będziemy kreowali tę przyszłość jeszcze bardziej umiejętnie. Dzięki zasobom wiedzy w ramach IAB oraz ułatwionej możliwości wymiany doświadczeń pomiędzy specjalistami chcemy jeszcze przyspieszyć w rozwoju naszej skuteczności. Otaczający nas świat przyspiesza, nikogo nie pytając o zdanie: organizacje takie jak IAB pozwalają sprawniej mierzyć się z tym faktem, dla dobra firm korzystających z możliwości świata marketingu cyfrowego. IAB to także dbałość o dobre standardy dla całego rynku, w czym mamy nadzieję aktywnie wspierać stowarzyszenie. Tak też rozumiemy społeczną odpowiedzialność biznesu. – komentuje Marcin Oleszko, Członek Zarządu Mediacore Group.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook wniósł pozwy przeciwko czterem osobom, oskarżając ich o sprzedawanie fałszywych obserwatorów na Instagramie.
Polscy influencerzy modowi
W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy. Ich poczynania na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys. Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów),...
Radio Tok FM i Tokfm.pl wspierają strajk kobiet
W środę, 28 października 2020 r. - w dniu strajku kobiet antenę Radia TOK FM zdominuje temat protestów i sytuacji politycznej w Polsce. Redakcja stacji będzie m.in. relacjonować wydarzenia w całym kraju oraz przedstawiać wypowiedzi ludzi kultury i mediów wspierających strajk, a także zaprosi słuchaczki i słuchaczy do dyskusji w ramach specjalnych wydań programu...
Gazeta.pl wspiera strajk kobiet zmieniając stronę główną i logo
28 października 2020 r. Gazeta.pl doda do swojego logo symbol strajku kobiet - błyskawicę i hasło "Kobiety walczą", wspierając protesty i wolność wyboru. Tego dnia zmieni się też strona główna portalu, na której w ramach strajku zostanie opublikowanych mniej tekstów informacyjnych, które zastąpi specjalna deklaracja zespołu portalu.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że konferencje, kongresy i targi zostały usunięte z budżetów marketingowych większości firm. Choć jeszcze do niedawna można je było organizować offline, niektóre marki zdecydowały się zupełnie zawiesić działania w tym obszarze, zakładając, że większość z klientów i tak nie wzięłaby w nich udziału.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764