logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub domem mediowym Inea

  PR 23.01.2023, przeczytano 401 razy

Dom mediowy Mediahub (MullenLowe Group) wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla INEA - dostawcy usług telekomunikacyjnych. Marka planuje rozwój oferty i podbój kolejnych rynków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-domem-mediowym-inea,398718,artykul.html

Wywodząca się z Wielkopolski INEA to dostawca Internetu światłowodowego (najszybszego Internetu w Polsce według rankingu Speedtest.pl za lata 2017-2021), telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center.

Przetarg, do którego zaproszonych zostało kilka agencji, zorganizowany został w związku z dalszym dynamicznym rozwojem firmy.

- Wybraliśmy Mediahub ze względu na ich ogromne doświadczenie, profesjonalny zespół i bardzo dobrze dobraną strategię do potrzeb INEA. Skupiamy się w 2023 i 2024 roku na rozszerzeniu zasięgu naszych usług, dlatego potrzebujemy partnera, który pomoże nam zbudować rozpoznawalność marki na nowych obszarach. Jednocześnie chcemy dbać o „rodzimy” rynek i realizować cele biznesowe w Wielkopolsce - mówi Andrzej Szweda, marketing manager INEA.

INEA, poza siecią Fiberhost, planuje także świadczyć usługi na innych otwartych sieciach światłowodowych. W związku z tym, głównym celem spółki jest wzmocnienie obecności w digitalu, ale również dotarcie do konsumentów w nieszablonowy sposób.

- Lubimy takie wyzwania i cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z INEA w momencie, gdy rozszerza zasięg swoich usług w Polsce, a ta ekspansja właśnie przyspiesza - podkreśla Bartłomiej Lissowski, senior media manager, który będzie koordynował współpracę z INEA po stronie Mediahub. - Dla marki kluczowe znaczenie mają działania performance obliczone na generowanie leadów, a w tym zakresie mamy mocne kompetencje i sporo sukcesów.

Dedykowana oferta Internetu światłowodowego dla klientów indywidualnych i biznesowych INEA jest obecnie dostępna w województwie dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, łódzkim, mazowieckim, opolskim, śląskim i wielkopolskim. Ponadto oferta INEA to także nowoczesna platforma telewizyjna HIWAY 4K z ponad 200 kanałami  i innowacjami oraz usługi na abonament stacjonarny i komórkowy.

Źródło: Mediahub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764