logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub domem mediowym Inea

  PR 23.01.2023, przeczytano 359 razy

Dom mediowy Mediahub (MullenLowe Group) wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla INEA - dostawcy usług telekomunikacyjnych. Marka planuje rozwój oferty i podbój kolejnych rynków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-domem-mediowym-inea,398718,artykul.html

Wywodząca się z Wielkopolski INEA to dostawca Internetu światłowodowego (najszybszego Internetu w Polsce według rankingu Speedtest.pl za lata 2017-2021), telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center.

Przetarg, do którego zaproszonych zostało kilka agencji, zorganizowany został w związku z dalszym dynamicznym rozwojem firmy.

- Wybraliśmy Mediahub ze względu na ich ogromne doświadczenie, profesjonalny zespół i bardzo dobrze dobraną strategię do potrzeb INEA. Skupiamy się w 2023 i 2024 roku na rozszerzeniu zasięgu naszych usług, dlatego potrzebujemy partnera, który pomoże nam zbudować rozpoznawalność marki na nowych obszarach. Jednocześnie chcemy dbać o „rodzimy” rynek i realizować cele biznesowe w Wielkopolsce - mówi Andrzej Szweda, marketing manager INEA.

INEA, poza siecią Fiberhost, planuje także świadczyć usługi na innych otwartych sieciach światłowodowych. W związku z tym, głównym celem spółki jest wzmocnienie obecności w digitalu, ale również dotarcie do konsumentów w nieszablonowy sposób.

- Lubimy takie wyzwania i cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z INEA w momencie, gdy rozszerza zasięg swoich usług w Polsce, a ta ekspansja właśnie przyspiesza - podkreśla Bartłomiej Lissowski, senior media manager, który będzie koordynował współpracę z INEA po stronie Mediahub. - Dla marki kluczowe znaczenie mają działania performance obliczone na generowanie leadów, a w tym zakresie mamy mocne kompetencje i sporo sukcesów.

Dedykowana oferta Internetu światłowodowego dla klientów indywidualnych i biznesowych INEA jest obecnie dostępna w województwie dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, łódzkim, mazowieckim, opolskim, śląskim i wielkopolskim. Ponadto oferta INEA to także nowoczesna platforma telewizyjna HIWAY 4K z ponad 200 kanałami  i innowacjami oraz usługi na abonament stacjonarny i komórkowy.

Źródło: Mediahub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764