logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub domem mediowym Inea

  PR 23.01.2023, przeczytano 229 razy

Dom mediowy Mediahub (MullenLowe Group) wygrał przetarg na zakup i planowanie mediów dla INEA - dostawcy usług telekomunikacyjnych. Marka planuje rozwój oferty i podbój kolejnych rynków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-domem-mediowym-inea,398718,artykul.html

Wywodząca się z Wielkopolski INEA to dostawca Internetu światłowodowego (najszybszego Internetu w Polsce według rankingu Speedtest.pl za lata 2017-2021), telewizji, telefonii oraz usług profesjonalnych dla biznesu i data center.

Przetarg, do którego zaproszonych zostało kilka agencji, zorganizowany został w związku z dalszym dynamicznym rozwojem firmy.

- Wybraliśmy Mediahub ze względu na ich ogromne doświadczenie, profesjonalny zespół i bardzo dobrze dobraną strategię do potrzeb INEA. Skupiamy się w 2023 i 2024 roku na rozszerzeniu zasięgu naszych usług, dlatego potrzebujemy partnera, który pomoże nam zbudować rozpoznawalność marki na nowych obszarach. Jednocześnie chcemy dbać o „rodzimy” rynek i realizować cele biznesowe w Wielkopolsce - mówi Andrzej Szweda, marketing manager INEA.

INEA, poza siecią Fiberhost, planuje także świadczyć usługi na innych otwartych sieciach światłowodowych. W związku z tym, głównym celem spółki jest wzmocnienie obecności w digitalu, ale również dotarcie do konsumentów w nieszablonowy sposób.

- Lubimy takie wyzwania i cieszymy się, że rozpoczynamy współpracę z INEA w momencie, gdy rozszerza zasięg swoich usług w Polsce, a ta ekspansja właśnie przyspiesza - podkreśla Bartłomiej Lissowski, senior media manager, który będzie koordynował współpracę z INEA po stronie Mediahub. - Dla marki kluczowe znaczenie mają działania performance obliczone na generowanie leadów, a w tym zakresie mamy mocne kompetencje i sporo sukcesów.

Dedykowana oferta Internetu światłowodowego dla klientów indywidualnych i biznesowych INEA jest obecnie dostępna w województwie dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, lubelskim, łódzkim, mazowieckim, opolskim, śląskim i wielkopolskim. Ponadto oferta INEA to także nowoczesna platforma telewizyjna HIWAY 4K z ponad 200 kanałami  i innowacjami oraz usługi na abonament stacjonarny i komórkowy.

Źródło: Mediahub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764