logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub pracuje dla Horn Distribution w Polsce, Niemczech i Szwajcarii

  PR 23.11.2022, przeczytano 424 razy

Dom mediowy Mediahub rozpoczął współpracę z Horn Distribution SA, dystrybutorem ponad 40 marek nowoczesnych urządzeń i akcesoriów audio-video.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-pracuje-dla-horn-distribution-w-polsce%2C-niemczech-i-szwajcarii--,398099,artykul.html

Mediahub kompleksowo zajmuje się przygotowaniem rekomendacji mediowych wraz z zakupem powierzchni reklamowych w kilku krajach. Działania prowadzone są w kanałach social media, Google Ads, YouTube oraz Programmatic Display. Odpowiada m.in. za wprowadzenie na rynek polski, niemiecki i szwajcarski nowych słuchawek Focal Bathys oraz promocje głośników i soundbarów marki Denon.

- W najbliższych miesiącach planujemy kolejne kampanie wspierające działania wokół naszych strategicznych oraz własnych marek - mówi Aleskandra Niegowska, marketing director z Horn Distribution. - Będziemy wspierać głównie sprzedaż, ale także wprowadzenie na rynki nowych produktów w krajach, w których nasza firma jest głównym dystrybutorem najwyższej jakości sprzętu audio-video – dodaje.

Źródło: Mediahub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764