logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub rozbudowuje dział digital

  PR 31.08.2021, przeczytano 433 razy
ilustracja

Magdalena Szpyt dołączyła do domu mediowego MediaHub na stanowisko Digital Media Planner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-rozbudowuje-dzial-digital,392816,artykul.html

Magdalena będzie odpowiedzialna za planowanie oraz całościową koordynację kampanii digital dla ING Banku Śląskiego. Do zakresu jej obowiązków będzie należało uczestnictwo w projektowaniu strategii internetowych dla klienta. Bezpośrednim przełożonym nowej Digital Media Planner będzie Andrzej Haczykowski, Senior Digital Account, który pracuje w zespole Witolda Adamskiego, Media Communications Directora.

Magdalena Szpyt jest specjalistką z blisko czteroletnim stażem. Pracowała m.in. w domu mediowym OMD, gdzie odpowiedała za planowanie i zakup internetowych kampanii reklamowych dla międzynarodowych klientów.

Nowe zatrudnienie komentuje Ewa Góralska, Managing Director MediaHub: - Dziś większość zespołu MediaHub to eksperci o profilu digitalowym. Firma przeszła kompletną przemianę , ale caly  czas utrzymujemy  wysoką ekspertyzę w planowaniu pozostałych mediów. Zdobywamy nagrody za zrealizowane kampanie, wprowadzamy innowacyjne narzędzia i rozwiązania. Staliśmy się doskonałym hubem kompetencyjnym w obszarze digitalu. Nasza współpraca z europejską centralą MediaHub w Londynie konsekwentnie się rozszerza, obejmując już kilkanaście zrealizowanych projektów.

MediaHub konsekwentnie rozbudowuje swoje struktury digitalowe. W ciągu ostatniego roku zespół domu mediowego powiększył się między innymi o Jakuba Bieńkowskiego (Chief Group Digital Officer MullenLowe), Piotra Michalaka (Head of Digital Client Service) i Macieja Wysockiego (Digital Team Managera). Dzięki tak silnemu wzmocieniu kompetencji, dziś zespół MediaHub poza kampaniami dla lokalnych klientów, realizuje digitalowe projekty regionalne i globalne.

Źródło: MullenLowe MediaHub

www.mullenlowemediahub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764