Magdalena Szpyt dołączyła do domu mediowego MediaHub na stanowisko Digital Media Planner.
Magdalena będzie odpowiedzialna za planowanie oraz całościową koordynację kampanii digital dla ING Banku Śląskiego. Do zakresu jej obowiązków będzie należało uczestnictwo w projektowaniu strategii internetowych dla klienta. Bezpośrednim przełożonym nowej Digital Media Planner będzie Andrzej Haczykowski, Senior Digital Account, który pracuje w zespole Witolda Adamskiego, Media Communications Directora.
Magdalena Szpyt jest specjalistką z blisko czteroletnim stażem. Pracowała m.in. w domu mediowym OMD, gdzie odpowiedała za planowanie i zakup internetowych kampanii reklamowych dla międzynarodowych klientów.
Nowe zatrudnienie komentuje Ewa Góralska, Managing Director MediaHub: - Dziś większość zespołu MediaHub to eksperci o profilu digitalowym. Firma przeszła kompletną przemianę , ale caly czas utrzymujemy wysoką ekspertyzę w planowaniu pozostałych mediów. Zdobywamy nagrody za zrealizowane kampanie, wprowadzamy innowacyjne narzędzia i rozwiązania. Staliśmy się doskonałym hubem kompetencyjnym w obszarze digitalu. Nasza współpraca z europejską centralą MediaHub w Londynie konsekwentnie się rozszerza, obejmując już kilkanaście zrealizowanych projektów.
MediaHub konsekwentnie rozbudowuje swoje struktury digitalowe. W ciągu ostatniego roku zespół domu mediowego powiększył się między innymi o Jakuba Bieńkowskiego (Chief Group Digital Officer MullenLowe), Piotra Michalaka (Head of Digital Client Service) i Macieja Wysockiego (Digital Team Managera). Dzięki tak silnemu wzmocieniu kompetencji, dziś zespół MediaHub poza kampaniami dla lokalnych klientów, realizuje digitalowe projekty regionalne i globalne.
Źródło: MullenLowe MediaHub