logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub wspiera projekt XPS Revolt

  PR 25.01.2022, przeczytano 512 razy
ilustracja

MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-wspiera-projekt-xps-revolt,394532,artykul.html

XPS Revolt” by Brodka to konkurs skierowany do cyfrowych twórców. Adresowany jest do wszystkich amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo w cyfrowym świecie. W konkursie można przedstawić prace, ilustrujące czym dla uczestnika jest piękno, wolność oraz moc twórcza w czterech kategoriach: dźwięk, obraz, ruch i znak. W praktyce oznacza to: motyw muzyczny, grafikę, zdjęcie, kolaż, wideo, animację, efekt 3D czy typografię.

Efektem konkursu będzie film stworzony we współpracy z markami Dell i Intel oraz Brodką, w którym wykorzystane zostaną cztery najlepsze prace konkursowe, zgłoszone przez twórców. Konkurs wystartował 17 stycznia i potrwa przez siedem tygodni.

- To niezwykle fascynujący i nowoczesny projekt, który daje równe szanse wszystkim uczestnikom. Jego wyjątkowość polega na możliwości wszechstronnego zaprezentowania zdolności uczetnika i przedstawienia, jak rozumie i określenie piękno i wolność – mówi Tomasz Perkowski, Senior Digital Manager w MediaHub.

Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę „XPS Revolt" odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. W kampanii wykorzystano artystyczne wideo wymyślone i wyreżyserowane przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem, cenionym w branży reżyserem reklam i wideoklipów. Film zrealizowało studio produkcyjne Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaHub.

Źródło: MullenLowe Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764