logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub wspiera projekt XPS Revolt

  PR 25.01.2022, przeczytano 253 razy
ilustracja

MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-wspiera-projekt-xps-revolt,394532,artykul.html

XPS Revolt” by Brodka to konkurs skierowany do cyfrowych twórców. Adresowany jest do wszystkich amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo w cyfrowym świecie. W konkursie można przedstawić prace, ilustrujące czym dla uczestnika jest piękno, wolność oraz moc twórcza w czterech kategoriach: dźwięk, obraz, ruch i znak. W praktyce oznacza to: motyw muzyczny, grafikę, zdjęcie, kolaż, wideo, animację, efekt 3D czy typografię.

Efektem konkursu będzie film stworzony we współpracy z markami Dell i Intel oraz Brodką, w którym wykorzystane zostaną cztery najlepsze prace konkursowe, zgłoszone przez twórców. Konkurs wystartował 17 stycznia i potrwa przez siedem tygodni.

- To niezwykle fascynujący i nowoczesny projekt, który daje równe szanse wszystkim uczestnikom. Jego wyjątkowość polega na możliwości wszechstronnego zaprezentowania zdolności uczetnika i przedstawienia, jak rozumie i określenie piękno i wolność – mówi Tomasz Perkowski, Senior Digital Manager w MediaHub.

Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę „XPS Revolt" odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. W kampanii wykorzystano artystyczne wideo wymyślone i wyreżyserowane przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem, cenionym w branży reżyserem reklam i wideoklipów. Film zrealizowało studio produkcyjne Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaHub.

Źródło: MullenLowe Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764