logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub wzmacnia kompetencje analityczne

  PR 07.10.2022, przeczytano 769 razy
ilustracja

Joanna Mamczar jako senior data scientist dołączyła do działu analitycznego Mediahub, by skupić się na innowacyjnym podejściu do danych, które rozwija ten dom mediowy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-wzmacnia-kompetencje-analityczne,397513,artykul.html

Jest to kolejny krok rozwijania tej oferty, po zatrudnieniu wiosną br. Anny Siwińskiej, która została head of analytics. Joannie Mamczar powierzono zadanie tworzenia nowych produktów analitycznych. Będzie także ekspertem w tematach związanych z danymi i modelowaniem ekonometrycznym. Wraz z multidyscyplinarnym zespołem Mediahub - w tym wsparciem globalnych struktur, Siwińska i Mamczar będą rozwijały nowe podejście do danych:

- Uważamy, że analityka musi być wytłumaczalna i przekładalna na otaczającą nas rzeczywistość, a nie na żargon data science - wyjaśnia Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Dlatego w planowaniu i optymalizacji kampanii wykorzystujemy dane oparte na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań. Mamy przy tym ciekawe portfolio własnych lokalnych badań - przypomnę choćby cyklicznie realizowane “Konsument w czasach niepewności”* o zachowaniach konsumentów w czasie pandemii i obecnego globalnego kryzysu - podkreśla i dodaje, że dział analityczny pozostaje w bliskiej współpracy z działem strategii i consumer insight oraz client service agencji. Ponadto zespół analityków współpracuje z markami na każdym etapie planowania i aktywacji, dostarczając insighty w celu zwiększenia wydajności (ROI) i skuteczności (skala) przy jednoczesnym uwzględnianiu krótko- i długoterminowych celów klienta.

Joanna Mamczar doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji mediowej Wavemaker, gdzie pracowała głównie dla jednego z największych retailerów w Polsce, przygotowywując modele ekonometryczne. Odpowiadała również za proces zbierania i przetwarzania danych, w tym opracowała automatyzację części produktu, który wykorzystuje klienta. W reklamie pracuje 3 lata, a w wcześniej liczbami zajmowała się w branży finansowej.

Źródło: OCTOPUS MEDIA SP. Z O.O.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764