logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub wzmacnia kompetencje analityczne

  PR 07.10.2022, przeczytano 768 razy
ilustracja

Joanna Mamczar jako senior data scientist dołączyła do działu analitycznego Mediahub, by skupić się na innowacyjnym podejściu do danych, które rozwija ten dom mediowy.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-wzmacnia-kompetencje-analityczne,397513,artykul.html

Jest to kolejny krok rozwijania tej oferty, po zatrudnieniu wiosną br. Anny Siwińskiej, która została head of analytics. Joannie Mamczar powierzono zadanie tworzenia nowych produktów analitycznych. Będzie także ekspertem w tematach związanych z danymi i modelowaniem ekonometrycznym. Wraz z multidyscyplinarnym zespołem Mediahub - w tym wsparciem globalnych struktur, Siwińska i Mamczar będą rozwijały nowe podejście do danych:

- Uważamy, że analityka musi być wytłumaczalna i przekładalna na otaczającą nas rzeczywistość, a nie na żargon data science - wyjaśnia Ewa Góralska, managing director Mediahub. - Dlatego w planowaniu i optymalizacji kampanii wykorzystujemy dane oparte na głębokim zrozumieniu ludzkich zachowań. Mamy przy tym ciekawe portfolio własnych lokalnych badań - przypomnę choćby cyklicznie realizowane “Konsument w czasach niepewności”* o zachowaniach konsumentów w czasie pandemii i obecnego globalnego kryzysu - podkreśla i dodaje, że dział analityczny pozostaje w bliskiej współpracy z działem strategii i consumer insight oraz client service agencji. Ponadto zespół analityków współpracuje z markami na każdym etapie planowania i aktywacji, dostarczając insighty w celu zwiększenia wydajności (ROI) i skuteczności (skala) przy jednoczesnym uwzględnianiu krótko- i długoterminowych celów klienta.

Joanna Mamczar doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji mediowej Wavemaker, gdzie pracowała głównie dla jednego z największych retailerów w Polsce, przygotowywując modele ekonometryczne. Odpowiadała również za proces zbierania i przetwarzania danych, w tym opracowała automatyzację części produktu, który wykorzystuje klienta. W reklamie pracuje 3 lata, a w wcześniej liczbami zajmowała się w branży finansowej.

Źródło: OCTOPUS MEDIA SP. Z O.O.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764