Współpraca ma na celu wzmocnienie kampanii SEM oraz zwiększenie ich skuteczności poprzez rozszerzenie działań klientów Mediahub o narzędzia oparte na sztucznej inteligencji takich jak ChatGPT.
Do tej pory Mediahub prowadził kampanie w Bing na rynkach UK, DE, FR, USA, a teraz będzie mógł wykorzystać inteligentne narzędzia Bing Ads również na naszym rynku.
Współpraca Mediabub z Bing będzie obejmować również dostęp do narzędzi analitycznych oraz zasobów i wsparcia technicznego, które pomogą w tworzeniu i optymalizacji kampanii. W ramach współpracy Bing oferuje pełne wsparcie implementacyjne oraz optymalizacyjne.
- Bing jest jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi reklamowych na polskim rynku i wierzymy, że dzięki wykorzystaniu inteligentnych narzędzi Microsoft będziemy w stanie maksymalizować wyniki naszych kampanii Search. Od niedawna generowanie wyników wyszukiwania wspierane jest przez sztuczną inteligencję. Dzięki zaimplementowaniu ChatGPT, wyniki wyszukiwania są jeszcze bardziej skorelowane z intencjami użytkowników, którzy dostają rozbudowane odpowiedzi na zadane pytania. Wierzymy, że tak nowatorskie podejście do potrzeb użytkowników pozwoli nam precyzyjniej trafiać z reklamami do odpowiedniego grupy docelowej - mówi Marcin Bugajski, head of SEM & Programmatic w Mediahub.
Źródło: Mediahub