logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediahub zaczyna współpracę z Microsoft Bing Ads wspieranym przez Chatgpt

  PR 28.03.2023, przeczytano 589 razy

Współpraca ma na celu wzmocnienie kampanii SEM oraz zwiększenie ich skuteczności poprzez rozszerzenie działań klientów Mediahub o narzędzia oparte na sztucznej inteligencji takich jak ChatGPT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediahub-zaczyna-wspolprace-z-microsoft-bing-ads-wspieranym-przez-chatgpt,399438,artykul.html

Do tej pory Mediahub prowadził kampanie w Bing na rynkach UK, DE, FR, USA, a teraz będzie mógł wykorzystać inteligentne narzędzia Bing Ads również na naszym rynku.  

Współpraca Mediabub z Bing będzie obejmować również dostęp do narzędzi analitycznych oraz zasobów i wsparcia technicznego, które pomogą w tworzeniu i optymalizacji kampanii. W ramach współpracy Bing oferuje pełne wsparcie implementacyjne oraz optymalizacyjne.

- Bing jest jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi reklamowych na polskim rynku i wierzymy, że dzięki wykorzystaniu inteligentnych narzędzi Microsoft będziemy w stanie maksymalizować wyniki naszych kampanii Search. Od niedawna generowanie wyników wyszukiwania wspierane jest przez sztuczną inteligencję. Dzięki zaimplementowaniu ChatGPT, wyniki wyszukiwania są jeszcze bardziej skorelowane z intencjami użytkowników, którzy dostają rozbudowane odpowiedzi na zadane pytania. Wierzymy, że tak nowatorskie podejście do potrzeb użytkowników pozwoli nam precyzyjniej trafiać z reklamami do odpowiedniego grupy docelowej - mówi Marcin Bugajski, head of SEM & Programmatic w Mediahub.

Źródło: Mediahub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764