logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medialne sukcesy klientów Kolterman Media Communications (KMC)

  PR 08.01.2009, przeczytano 1746 razy

Delecta i Jutrzenka - marki obsługiwane w zakresie PR przez Kolterman Media Communications znalazły się w pierwszej piątce rankingu najlepiej postrzeganych przez media brandów z branży FMCG magazynu Press.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medialne-sukcesy-klientow-kolterman-media-communications-%28kmc%29,8339,artykul.html

Analizie poddano częstotliwość, zasięg i wydźwięk publikacji niereklamowych, dotyczących największych marek z branży spożywczej, obecnych na polskim rynku.
W czołowej piątce, obok marek globalnych, znalazły się jedynie dwie marki z polską tradycją - Delecta (na trzecim) oraz Jutrzenka (na piątym miejscu). Obie z portfolio klientów agencji Kolterman Media Communications.

Wyróżnione marki były obecne zarówno w prasie branżowej, konsumenckiej – tak ogólnopolskiej, jak i lokalnej. Pod względem liczby publikacji Delecta uplasowała się na drugim miejscu, ustępując pola jedynie Coca Coli. Co ważne, wśród medialnych wzmianek nie odnotowano żadnej negatywnej informacji o ww. marce.

Kolterman Media Communications to polska agencja PR, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze public relations firm oraz marek z branży FMCG. Zespół KMC pracuje dla Delecty, Jutrzenki, Goplany, marek Grześki i Appetita. Agencja współpracuje także m.in. z firmą Tetra Pak i Galposter.

Źródło: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764