Delecta i Jutrzenka - marki obsługiwane w zakresie PR przez Kolterman Media Communications znalazły się w pierwszej piątce rankingu najlepiej postrzeganych przez media brandów z branży FMCG magazynu Press.
Analizie poddano częstotliwość, zasięg i wydźwięk publikacji niereklamowych, dotyczących największych marek z branży spożywczej, obecnych na polskim rynku.
W czołowej piątce, obok marek globalnych, znalazły się jedynie dwie marki z polską tradycją - Delecta (na trzecim) oraz Jutrzenka (na piątym miejscu). Obie z portfolio klientów agencji Kolterman Media Communications.
Wyróżnione marki były obecne zarówno w prasie branżowej, konsumenckiej – tak ogólnopolskiej, jak i lokalnej. Pod względem liczby publikacji Delecta uplasowała się na drugim miejscu, ustępując pola jedynie Coca Coli. Co ważne, wśród medialnych wzmianek nie odnotowano żadnej negatywnej informacji o ww. marce.
Kolterman Media Communications to polska agencja PR, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze public relations firm oraz marek z branży FMCG. Zespół KMC pracuje dla Delecty, Jutrzenki, Goplany, marek Grześki i Appetita. Agencja współpracuje także m.in. z firmą Tetra Pak i Galposter.
Źródło: Kolterman Media Communications