logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medialne sukcesy klientów Kolterman Media Communications (KMC)

  PR 08.01.2009, przeczytano 1624 razy

Delecta i Jutrzenka - marki obsługiwane w zakresie PR przez Kolterman Media Communications znalazły się w pierwszej piątce rankingu najlepiej postrzeganych przez media brandów z branży FMCG magazynu Press.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medialne-sukcesy-klientow-kolterman-media-communications-%28kmc%29,8339,artykul.html

Analizie poddano częstotliwość, zasięg i wydźwięk publikacji niereklamowych, dotyczących największych marek z branży spożywczej, obecnych na polskim rynku.
W czołowej piątce, obok marek globalnych, znalazły się jedynie dwie marki z polską tradycją - Delecta (na trzecim) oraz Jutrzenka (na piątym miejscu). Obie z portfolio klientów agencji Kolterman Media Communications.

Wyróżnione marki były obecne zarówno w prasie branżowej, konsumenckiej – tak ogólnopolskiej, jak i lokalnej. Pod względem liczby publikacji Delecta uplasowała się na drugim miejscu, ustępując pola jedynie Coca Coli. Co ważne, wśród medialnych wzmianek nie odnotowano żadnej negatywnej informacji o ww. marce.

Kolterman Media Communications to polska agencja PR, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze public relations firm oraz marek z branży FMCG. Zespół KMC pracuje dla Delecty, Jutrzenki, Goplany, marek Grześki i Appetita. Agencja współpracuje także m.in. z firmą Tetra Pak i Galposter.

Źródło: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986...
Epson wspiera Kato Urban Corner
Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania
Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której...
Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies
Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764