MediaMath, twórca TerminalOne Marketing Operating System dla digital marketerów, poinformowała dziś o powołaniu Firata Dirika na stanowisko Dyrektora Regionalnego w Europie Wschodniej. Były Country Manager Facebooka będzie motorem ekspansji MediaMath w tym szybko rozwijającym się regionie.
"Firat posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z kluczowymi graczami w branży - powiedział Dave Reed, Managing Director EMEA, MediaMath. - Cyfrowy rynek reklamowy w Europie Wschodniej rozwija sie w ogromnym tempie, co otwiera mnóstwo możliwości dla MediaMath. Jesteśmy zachwyceni lokalną i operacyjną wiedzą Firata, która umożliwi nasz dalszy rozwój w regionie oraz pomoże naszym lokalnym klientom maksymalnie wykorzystać programmatic buying. Dirik będzie pracował w londyńskim oddziale MediaMath. Poprzednie cztery lata Dirik pracował dla Facebooka na stanowisku Country Manager na rynek turecki i koncentrował się na tworzeniu i rozwoju strategii Facebooka, utrzymaniu wzrostu przychodów i rentowności platform w całej Turcji i dodatkowo rozwijając stosunki ze strategicznymi (globalnymi i lokalnymi) markami, agencjami i partnerami”.
Przed Facebookiem, Dirik pracował jako Country Sales Lead w Turcji dla Microsoft's Consumer i Online Business. Przez ponad pięć lat prowadził działalność reklamową online na rzecz takich produktów jak MSN, Hotmail, Windows Live Messenger, Mobile i Microsoft Media Network. Wcześniej zajmował stanowisko Corporate Sales Manager w Avea - wiodącego operatora telekomunikacyjnego w Turcji i dodatkowo zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach w sprzedaży i marketingu branży bankowej.
"To ekscytujący czas by dołączyć do MediaMath ze względu na szybki rozwój firmy - zarówno geograficzny jak i z perspektywy oferowanego produktu - skomentował Dirik. - MediaMath jest znana w branży jako lider technologii programmatic, który umożliwia marketing oparty na celach, aby sprostać potrzebom biznesowym marketerów. Z niecierpliwością czekam, aby wykorzystać moją wiedzę zdobytą w Facebooku oraz innych wiodących firmach z branży i pomóc ukształtować przyszłość MediaMath na dynamicznie rozwijających się rynkach Europy Wschodniej".
Źródło: MediaMath