logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediamath zatrudnia byłego Country Managera Facebooka na Turcję

  PR 24.11.2015, przeczytano 844 razy

MediaMath, twórca TerminalOne Marketing Operating System dla digital marketerów, poinformowała dziś o powołaniu Firata Dirika na stanowisko Dyrektora Regionalnego w Europie Wschodniej. Były Country Manager Facebooka będzie motorem ekspansji MediaMath w tym szybko rozwijającym się regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediamath-zatrudnia-bylego-country-managera-facebooka-na-turcje,26639,artykul.html

"Firat posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z kluczowymi graczami w branży - powiedział Dave Reed, Managing Director EMEA, MediaMath. - Cyfrowy rynek reklamowy w Europie Wschodniej rozwija sie w ogromnym tempie, co otwiera mnóstwo możliwości dla MediaMath. Jesteśmy zachwyceni lokalną i operacyjną wiedzą Firata, która umożliwi nasz dalszy rozwój w regionie oraz pomoże naszym lokalnym klientom maksymalnie wykorzystać programmatic buying. Dirik będzie pracował w londyńskim oddziale MediaMath. Poprzednie cztery lata Dirik pracował dla Facebooka na stanowisku Country Manager  na rynek turecki i koncentrował się na tworzeniu i rozwoju strategii Facebooka, utrzymaniu  wzrostu przychodów i rentowności platform w całej Turcji i dodatkowo rozwijając stosunki ze strategicznymi (globalnymi i lokalnymi) markami, agencjami i partnerami”.

Przed Facebookiem, Dirik pracował jako Country Sales Lead w Turcji dla Microsoft's Consumer i Online Business. Przez ponad pięć lat prowadził działalność reklamową online na rzecz takich produktów jak MSN, Hotmail, Windows Live Messenger, Mobile i Microsoft Media Network. Wcześniej zajmował stanowisko Corporate Sales Manager w Avea - wiodącego operatora telekomunikacyjnego w Turcji i dodatkowo zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach w sprzedaży i marketingu branży bankowej.

"To ekscytujący czas by dołączyć do MediaMath ze względu na szybki rozwój firmy - zarówno geograficzny jak i z perspektywy oferowanego produktu - skomentował Dirik. - MediaMath jest znana w branży jako lider technologii programmatic, który umożliwia marketing oparty na celach, aby sprostać potrzebom biznesowym marketerów. Z niecierpliwością czekam, aby wykorzystać moją wiedzę zdobytą w Facebooku oraz innych wiodących firmach z branży i pomóc ukształtować przyszłość MediaMath na dynamicznie rozwijających się rynkach Europy Wschodniej".

Źródło: MediaMath

www.mediamath.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764