logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Mediapanel za październik 2024 - Outdoor

   23.11.2024, przeczytano 489 razy
ilustracja

Poniżej prezentujemy zagregowane miesięczne dane na temat reklamy zewnętrznej w Polsce. Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediapanel-za-pazdziernik-2024---outdoor,406586,artykul.html

W październiku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,6% (w populacji 7-75 dla wszystkich mediów), z czego tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) - 73,78%, natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 86,63%. Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,3 mln.

Outdoor

ilustracjastrzałka

Zasięg - wszystkie media

ilustracjastrzałka

Źródło: Gemius S.A.

www.gemius.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764