Wystartowała ogólnopolska kampania marki MINI pod hasłem parasolowym BIG LOVE. Komunikacja dotyczy premiery nowych wersji modeli MINI Hatch i MINI Cabrio. Za planowanie i zakup mediów online odpowiada Mediaplus, a działania performance są po stronie agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował lokalną odsłonę komunikacji i materiały kreatywne. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.
W kampanii wykorzystano nowe pozycjonowanie marki MINI, które kładzie nacisk na różnorodność, ulepszanie świata wokół nas oraz troskę o wspólnotę. Akcentuje to hasło BIG LOVE, którego rozwinięciem są slogany nawiązujące do wspomnianej różnorodności jednostek jako części większej całości: “Każdy znajdzie dla siebie miejsce”, “Każdy poczuje tę moc” czy “Każdy lubi się wyróżniać”.
Kampania przygotowania przez spółki Group One, jest prowadzona z wykorzystaniem szerokiego wachlarza materiałów we wszystkich głównych kanałach komunikacji (display, social media, performance). Za strategię online zarówno dla wizerunkowej kampanii display&video z komunikacją parasolową BIG LOVE jak i dla działań performance z komunikacją produktową jest odpowiedzialna agencja mediowa Mediaplus we wsparciu agencji SalesTube. Change Serviceplan przygotował natomiast lokalną odsłonę materiałów kreatywnych.
Kampania potrwa do końca maja.
Źródło: Group One S.A.