logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus i Labcon rozpoczynają podróż Smoothie Trucka po Polsce

  PR 07.07.2022, przeczytano 330 razy
ilustracja

Marka De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszy nim w wakacyjną podróż po Polsce. Za kreację, organizację konkursu i opracowanie konceptu kampanii odpowiada agencja Labcon (Group One). Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-i-labcon-rozpoczynaja-podroz-smoothie-trucka-po-polsce,396505,artykul.html

W ramach nowej kampanii promocyjnej, na początku lipca, w podróż po polskich miastach wyruszy Smoothie Truck. Pojazd zatrzyma się w Warszawie, Krynicy Morskiej, Gdańsku, Stegnie oraz we Wrocławiu. Zainteresowane osoby będą mogły zobaczyć na żywo, jak działa blender NutriBullet, wypić zdrowe smoothie z dodatkiem superfoods marki Purella Superfoods, odpocząć w strefie relaksu lub pobawić się ze swoimi dziećmi w specjalnej strefie dedykowanej najmłodszym. W ramach akcji powstał również nowy landing page dedykowany podróży Smoothie Trucka po Polsce. Kampania jest dodatkowo wspierana rozszerzonymi działaniami w Social Mediach, kreacjami video na YouTube, reklamą typu display oraz współpracą influencerską. Ponadto, chętne osoby będą mogły wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku pod hasłem “Pokaż nam, jak włączasz zdrowy tryb w swoim życiu i wygraj!”.

Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Agencja Labcon zajęła się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii organizacją konkursu na Facebooku oraz produkcją materiałów reklamowych.

Kampania rozpoczęła się 4 lipca i potrwa do 2 września.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

K2 Precise wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland
W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
Nowa Twitter Sales Lead w Httpool Polska
Justyna Bednarek-Roszkowska obejmie stanowisko Twitter Sales Lead w Httpool Polska. Przechodzi na nie z analogicznego stanowiska, na którym obsługiwała platformę LinkedIn.
Bogdan Koroluk z nową funkcją w Havas Media Group
Z początkiem sierpnia Bogdan Koroluk awansował na stanowisko lidera zespołu Data Business Intelligence (DBI) w Havas Media Group. To kolejny krok grupy w strategicznym rozwoju kompetencji i oferty usług z zakresu digital marketingu.
W agencji Saatchi & Saatchi awansowało 12 ekspertek i ekspertów w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
Steven Bandrowczak dyrektorem generalnym Xerox
Xerox Holdings Corporation poinformował 3 sierpnia, że Steven Bandrowczak został powołany przez Radę Dyrektorów Xerox na stanowisko dyrektora generalnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764