Marka De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszy nim w wakacyjną podróż po Polsce. Za kreację, organizację konkursu i opracowanie konceptu kampanii odpowiada agencja Labcon (Group One). Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One).
W ramach nowej kampanii promocyjnej, na początku lipca, w podróż po polskich miastach wyruszy Smoothie Truck. Pojazd zatrzyma się w Warszawie, Krynicy Morskiej, Gdańsku, Stegnie oraz we Wrocławiu. Zainteresowane osoby będą mogły zobaczyć na żywo, jak działa blender NutriBullet, wypić zdrowe smoothie z dodatkiem superfoods marki Purella Superfoods, odpocząć w strefie relaksu lub pobawić się ze swoimi dziećmi w specjalnej strefie dedykowanej najmłodszym. W ramach akcji powstał również nowy landing page dedykowany podróży Smoothie Trucka po Polsce. Kampania jest dodatkowo wspierana rozszerzonymi działaniami w Social Mediach, kreacjami video na YouTube, reklamą typu display oraz współpracą influencerską. Ponadto, chętne osoby będą mogły wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku pod hasłem “Pokaż nam, jak włączasz zdrowy tryb w swoim życiu i wygraj!”.
Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Agencja Labcon zajęła się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii organizacją konkursu na Facebooku oraz produkcją materiałów reklamowych.
Kampania rozpoczęła się 4 lipca i potrwa do 2 września.
Źródło: Group One S.A.