logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus i Salestube z kampanią launchującą nowe modele BMW M3 Touring

  PR 25.04.2023, przeczytano 743 razy
ilustracja

Agencja Mediaplus, która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie CEE, zrealizowała kampanię launchującą nowe modele BMW M3 Touring - pierwszy Touring Serii M.  Działania z zakresu paid social przeprowadziła agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One), która dla BMW i MINI jest hubem kompetencyjnym w tym obszarze na 23 rynkach Europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-i-salestube-z-kampania-launchujaca-nowe-modele-bmw-m3-touring,399756,artykul.html

Kampania pokazywała, że BMW M3 Touring to pojazd dla osób, które na co dzień stawiają na funkcjonalność, wygodę i bezpieczeństwo, ale pragną również wrażeń M na torze. Działania promocyjne obejmujące nowe modele BMW M3 Touring: BMW M3 Competition Touring, BMW M340i xDrive Touring oraz BMW M340d xDrive Touring podkreślają właśnie te unikalne cechy i wrażenia z jazdy nowymi modelami BMW. Kampania obejmowała emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy display, działania programmatic, paid social oraz rich one, a także publikację artykułów contentowych.

- Digital nie jest jedynie kanałem sprzedaży, ale przestrzenią, w której odbiorcy mają od razu poczuć możliwe wrażenia i dostrzec w M3 Touring odpowiedź na swoje oczekiwania. To wymagająca innowacyjnego podejścia kampania, która z jednej strony buduje szeroki zasięg launchu modeli BMW M3 Touring, a z drugiej ma wpłynąć na potencjalnego kupca w taki sposób, by płynnie przeszedł do etapu cosideration i rozważył zakup samochodu — komentuje Michał Dziok, Communication Director w Mediaplus.

Kampania została zrealizowana przez agencje Group One, Mediaplus i SalesTube, w modelu house of communication, jako zintegrowany zespół multikompetencyjny. Agencja Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów, natomiast SalesTube odpowiadał za działania z zakresu paid social. Kampanię wspierały także agencja Change Serviceplan (Group One), która odpowiadała za kreacje mailingowe, spółka Plan.Net TechNest (Group One), która skoordynowała roll-out strony produktowej na ponad 100 rynkach oraz agencja MediaMonks.

Agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube, TechNest i Change Serviceplan są częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM dla BMW Group.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764