logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus i Salestube z kampanią launchującą nowe modele BMW M3 Touring

  PR 25.04.2023, przeczytano 649 razy
ilustracja

Agencja Mediaplus, która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie CEE, zrealizowała kampanię launchującą nowe modele BMW M3 Touring - pierwszy Touring Serii M.  Działania z zakresu paid social przeprowadziła agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One), która dla BMW i MINI jest hubem kompetencyjnym w tym obszarze na 23 rynkach Europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-i-salestube-z-kampania-launchujaca-nowe-modele-bmw-m3-touring,399756,artykul.html

Kampania pokazywała, że BMW M3 Touring to pojazd dla osób, które na co dzień stawiają na funkcjonalność, wygodę i bezpieczeństwo, ale pragną również wrażeń M na torze. Działania promocyjne obejmujące nowe modele BMW M3 Touring: BMW M3 Competition Touring, BMW M340i xDrive Touring oraz BMW M340d xDrive Touring podkreślają właśnie te unikalne cechy i wrażenia z jazdy nowymi modelami BMW. Kampania obejmowała emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy display, działania programmatic, paid social oraz rich one, a także publikację artykułów contentowych.

- Digital nie jest jedynie kanałem sprzedaży, ale przestrzenią, w której odbiorcy mają od razu poczuć możliwe wrażenia i dostrzec w M3 Touring odpowiedź na swoje oczekiwania. To wymagająca innowacyjnego podejścia kampania, która z jednej strony buduje szeroki zasięg launchu modeli BMW M3 Touring, a z drugiej ma wpłynąć na potencjalnego kupca w taki sposób, by płynnie przeszedł do etapu cosideration i rozważył zakup samochodu — komentuje Michał Dziok, Communication Director w Mediaplus.

Kampania została zrealizowana przez agencje Group One, Mediaplus i SalesTube, w modelu house of communication, jako zintegrowany zespół multikompetencyjny. Agencja Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów, natomiast SalesTube odpowiadał za działania z zakresu paid social. Kampanię wspierały także agencja Change Serviceplan (Group One), która odpowiadała za kreacje mailingowe, spółka Plan.Net TechNest (Group One), która skoordynowała roll-out strony produktowej na ponad 100 rynkach oraz agencja MediaMonks.

Agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube, TechNest i Change Serviceplan są częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM dla BMW Group.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764