logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus i Salestube z kampanią launchującą nowe modele BMW M3 Touring

  PR 25.04.2023, przeczytano 531 razy
ilustracja

Agencja Mediaplus, która koordynuje wszystkie działania i zespoły kompetencyjne z obszaru digital Grupy BMW w regionie CEE, zrealizowała kampanię launchującą nowe modele BMW M3 Touring - pierwszy Touring Serii M.  Działania z zakresu paid social przeprowadziła agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One), która dla BMW i MINI jest hubem kompetencyjnym w tym obszarze na 23 rynkach Europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-i-salestube-z-kampania-launchujaca-nowe-modele-bmw-m3-touring,399756,artykul.html

Kampania pokazywała, że BMW M3 Touring to pojazd dla osób, które na co dzień stawiają na funkcjonalność, wygodę i bezpieczeństwo, ale pragną również wrażeń M na torze. Działania promocyjne obejmujące nowe modele BMW M3 Touring: BMW M3 Competition Touring, BMW M340i xDrive Touring oraz BMW M340d xDrive Touring podkreślają właśnie te unikalne cechy i wrażenia z jazdy nowymi modelami BMW. Kampania obejmowała emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy display, działania programmatic, paid social oraz rich one, a także publikację artykułów contentowych.

- Digital nie jest jedynie kanałem sprzedaży, ale przestrzenią, w której odbiorcy mają od razu poczuć możliwe wrażenia i dostrzec w M3 Touring odpowiedź na swoje oczekiwania. To wymagająca innowacyjnego podejścia kampania, która z jednej strony buduje szeroki zasięg launchu modeli BMW M3 Touring, a z drugiej ma wpłynąć na potencjalnego kupca w taki sposób, by płynnie przeszedł do etapu cosideration i rozważył zakup samochodu — komentuje Michał Dziok, Communication Director w Mediaplus.

Kampania została zrealizowana przez agencje Group One, Mediaplus i SalesTube, w modelu house of communication, jako zintegrowany zespół multikompetencyjny. Agencja Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów, natomiast SalesTube odpowiadał za działania z zakresu paid social. Kampanię wspierały także agencja Change Serviceplan (Group One), która odpowiadała za kreacje mailingowe, spółka Plan.Net TechNest (Group One), która skoordynowała roll-out strony produktowej na ponad 100 rynkach oraz agencja MediaMonks.

Agencje należące do Group One: Mediaplus, SalesTube, TechNest i Change Serviceplan są częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą MediaMonks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors, która zapewnia BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM dla BMW Group.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764