logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediaplus i Unmute z kampanią łumaczoną na Polski Język Migowy

  PR 23.05.2024, przeczytano 322 razy
ilustracja

Agencja mediowa Mediaplus oraz agencja marketingu inkluzywnego UNMUTE rozpoczęły dla C&A, jednego z największych europejskich sklepów odzieżowych, działania z zakresu dostępności komunikacji dla osób z niepełnosprawnościami (OzN).  Efektem współpracy jest pierwsza w polskiej branży fashion inkluzywna kampania mediowa  — spot reklamowy marki C&A przetłumaczony na Polski Język Migowy można zobaczyć w TV, a wkrótce także na kanałach VOD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediaplus-i-unmute-z-kampania-lumaczona-na-polski-jezyk-migowy,404332,artykul.html

C&A jest marką modową dostępną w 17 europejskich krajach, w których ma ponad 1300 sklepów. O dostępności marka myśli jednak w szerszym kontekście niż o swoich produktach. Jako pierwsza firma odzieżowa przygotowała na polski rynek kampanię, która jest inkluzywna komunikacyjnie, czyli dostosowana do potrzeb osób z  niepełnosprawnościami. W maju w telewizji emitowany jest spot reklamowy, do którego zostało przygotowane tłumaczenie na Polski Język Migowy. Od końca maja będzie można go zobaczyć także na kanałach VOD.

Za pierwszą dostosowaną do OzN kampanię C&A w Polsce odpowiadają agencje Group One. Agencja Mediaplus, która obsługuje budżet mediowy C&A na polskim rynku nawiązała współpracę z agencją marketingu inkluzywnego UNMUTE, skupioną na działaniach dostępnych dla OzN, takich jak m.in. likwidowanie barier w komunikacji, czy ułatwianie procesu zakupowego. Na potrzeby wiosennej kampanii marki odzieżowej agencje przygotowała tłumaczenie spotu telewizyjnego na Polski Język Migowy.

Cieszymy się, że jesteśmy prekursorem w Polsce w tworzeniu dostępnej komunikacji dla osób głuchych i niedosłyszących. Przed nami długa droga, aby wspólnie stworzyć środowisko, w którym różnorodność jest normą, a inkluzywność sposobem, w jaki działamy. Chcemy to pokazywać na każdym etapie naszej komunikacji z klientami.

Sofia Skrypnyk, Head of Equity, Inclusion & Human Rights w C&A Europe

Takie podejście w polskiej branży fashion jest przełomowe. Dotychczas na język migowy tłumaczone były głównie komunikaty ministerialne i spółek państwowych, które są do tego zobowiązane przez prawo. Obecnie firmy komercyjne nie podlegają jeszcze pod regulację dotyczące prowadzenia dostępnej komunikacji. Takie marki jak C&A to przykłady marek odpowiedzialnych społecznie, które napędzają pozytywne zmiany.

Informacja w PJM:

Źródło: Group One

groupone.pl

Dodatkowe informacje:

Marka C&A funkcjonuje na rynku od 1841 roku. Zaczynała jako mała firma produkująca len i bawełnę w Sneek w Holandii, a obecnie jest jednym z największych brandów odzieżowych w Europie, zatrudniającym ponad 25 tys. pracowników. Każdego dnia konsumenci odwiedzają jeden z ponad 1300 sklepów marki zlokalizowanych w 17 europejskich krajach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764