logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus wygrał budżet Mini

  PR 06.06.2019, przeczytano 349 razy

Mediaplus, po wygranym przetargu, od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż MINI Polska w digitalu. Dom mediowy, należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, będzie współpracował z klientem w modelu house of communication, w którym Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a Change Serviceplan za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-wygral-budzet-mini,382785,artykul.html

- Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie – mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.

Grupa BMW łączy najwyższe standardy z doskonałą jakością. Od 1994 r. w portfolio BMW znajduje się również kultowa marka MINI, ikona stylu w branży motoryzacyjnej, ciesząca się niegasnącą popularnością. 3Obecnie do rodziny MINI należy 5 modeli: MINI Hatch w wersjach 3- i 5-drzwiowych, MINI Clubman, MINI Cabrio, oraz MINI Countryman.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764