logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus wygrywa obsługę C&A

  PR 02.03.2023, przeczytano 259 razy

Agencja Mediaplus (Group One) rozpoczęła współpracę z marką C&A. Spółka będzie odpowiedzialna za koordynację działań mediowych offline na polskim rynku. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu na obsługę budżetu mediowego C&A na 17 europejskich rynkach przez grupę Mediaplus International.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-wygrywa-obsluge-canda,399146,artykul.html

Marka C&A funkcjonuje na rynku od 1841 roku. Zaczynała jako mała firma produkująca len i bawełnę w Sneek w Holandii, a obecnie jest jednym z największych brandów odzieżowych w Europie, zatrudniającym ponad 25 tys. pracowników. Każdego dnia konsumenci odwiedzają jeden z ponad 1300 sklepów marki zlokalizowanych w 17 europejskich krajach.

Za strategię i realizację komunikacji offline z klientami C&A na polskim rynku będzie odpowiadała agencja Mediaplus, jako część grupy Mediaplus International, która pokonując czterech konkurentów, wygrała przetarg na europejską obsługę mediową marki C&A na 17 rynkach.

- Współpraca z C&A, marką z wieloletnią historią, obecną dziś już na 17 rynkach to dla nas możliwość uczestnictwa w procesie kompleksowej transformacji jednej z największych firm odzieżowych w Europie - od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel, którego celem jest stać się marką nr 1 w branży fashion z konsumentocentrycznym podejściem. W niepewnych czasach sektor ten zmaga się jednocześnie z wieloma wyzwaniami, więc tym bardziej cieszy fakt, że C&A to właśnie nam powierzyło rolę swojego strategicznego partnera biznesowego - komentuje Bartłomiej Kamiński, Managing Director Mediaplus.

Zespół Mediaplus ma przede wszystkim wnieść swoje całościowe spojrzenie na wszystkie obszary marketingu, daleko wykraczające poza sferę mediów. C&A przechodzi obecnie kompleksową transformację - od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel. Sklepy marki są modernizowane, a mniejsze salony koncepcyjne zlokalizowane są teraz pośród dużych sklepów odzieżowych. Działania mają na celu uczynienie z C&A "najbardziej zorientowanej na ludzi marki modowej" w Europie. Mediaplus wspiera tę transformację jako strategiczny partner biznesowy. Wszystkie aspekty współpracy i strategii koncentrują się wokół "&": Store & Web Traffic, Brand & Performance, Online & Offline Media, Global & National - Mediaplus & C&A. Również w tym obszarze istotne znaczenie miały kompetencje w zakresie danych, jakie posiada Mediaplus Realtime.

- Cieszymy się na perspektywę naszej współpracy z Mediaplus - komentuje Richard Haram, Head of Omni Marketing & Media Management at C&A. - Mediaplus ma niezwykle bogate doświadczenie w dziedzinie mediów w całej Europie, co pomoże przyspieszyć plany rozwoju C&A na całym kontynencie. Spodobało nam się zaangażowanie grupy w sprawy naszej marki i pasja, z jaką podchodzi do czekającej nas ekspansji.

Zakres współpracy Mediaplus International obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów. Mediaplus (Group One) zajmie się działaniami offline na polskim rynku.

Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w marcu 2023 roku.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764