logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus wygrywa obsługę C&A

  PR 02.03.2023, przeczytano 312 razy

Agencja Mediaplus (Group One) rozpoczęła współpracę z marką C&A. Spółka będzie odpowiedzialna za koordynację działań mediowych offline na polskim rynku. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu na obsługę budżetu mediowego C&A na 17 europejskich rynkach przez grupę Mediaplus International.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-wygrywa-obsluge-canda,399146,artykul.html

Marka C&A funkcjonuje na rynku od 1841 roku. Zaczynała jako mała firma produkująca len i bawełnę w Sneek w Holandii, a obecnie jest jednym z największych brandów odzieżowych w Europie, zatrudniającym ponad 25 tys. pracowników. Każdego dnia konsumenci odwiedzają jeden z ponad 1300 sklepów marki zlokalizowanych w 17 europejskich krajach.

Za strategię i realizację komunikacji offline z klientami C&A na polskim rynku będzie odpowiadała agencja Mediaplus, jako część grupy Mediaplus International, która pokonując czterech konkurentów, wygrała przetarg na europejską obsługę mediową marki C&A na 17 rynkach.

- Współpraca z C&A, marką z wieloletnią historią, obecną dziś już na 17 rynkach to dla nas możliwość uczestnictwa w procesie kompleksowej transformacji jednej z największych firm odzieżowych w Europie - od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel, którego celem jest stać się marką nr 1 w branży fashion z konsumentocentrycznym podejściem. W niepewnych czasach sektor ten zmaga się jednocześnie z wieloma wyzwaniami, więc tym bardziej cieszy fakt, że C&A to właśnie nam powierzyło rolę swojego strategicznego partnera biznesowego - komentuje Bartłomiej Kamiński, Managing Director Mediaplus.

Zespół Mediaplus ma przede wszystkim wnieść swoje całościowe spojrzenie na wszystkie obszary marketingu, daleko wykraczające poza sferę mediów. C&A przechodzi obecnie kompleksową transformację - od stacjonarnego detalisty do sprzedawcy omnichannel. Sklepy marki są modernizowane, a mniejsze salony koncepcyjne zlokalizowane są teraz pośród dużych sklepów odzieżowych. Działania mają na celu uczynienie z C&A "najbardziej zorientowanej na ludzi marki modowej" w Europie. Mediaplus wspiera tę transformację jako strategiczny partner biznesowy. Wszystkie aspekty współpracy i strategii koncentrują się wokół "&": Store & Web Traffic, Brand & Performance, Online & Offline Media, Global & National - Mediaplus & C&A. Również w tym obszarze istotne znaczenie miały kompetencje w zakresie danych, jakie posiada Mediaplus Realtime.

- Cieszymy się na perspektywę naszej współpracy z Mediaplus - komentuje Richard Haram, Head of Omni Marketing & Media Management at C&A. - Mediaplus ma niezwykle bogate doświadczenie w dziedzinie mediów w całej Europie, co pomoże przyspieszyć plany rozwoju C&A na całym kontynencie. Spodobało nam się zaangażowanie grupy w sprawy naszej marki i pasja, z jaką podchodzi do czekającej nas ekspansji.

Zakres współpracy Mediaplus International obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów. Mediaplus (Group One) zajmie się działaniami offline na polskim rynku.

Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu i rozpoczęła się w marcu 2023 roku.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764