logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediaplus z digitalową kampanią BMW Serii 1

  PR 17.10.2024, przeczytano 329 razy
ilustracja

Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS i zespoły kompetencyjne w tym obszarze, rozpoczęła komunikację launchującą Nowe BMW Serii 1. Kampania w kanałach online realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz spółką Salestube, również należącymi do Group One. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediaplus-z-digitalowa-kampania-bmw-serii-1,406139,artykul.html

W październiku br. w Polsce oraz w regionie CS oficjalnie zaprezentowano Nowe BMW Serii 1. Należący do niemieckiego koncernu najnowszy model to czwarta generacja zaprezentowanej po raz pierwszy w 2004 roku wersji BMW Serii 1 (E87). Obecnie dzięki dynamicznej stylistyce, zupełnie nowej ofercie napędów oraz ulepszonej wersji zawieszenia, BMW Serii 1 jeszcze mocniej zaznacza swoją pozycję wśród najbardziej sportowych samochodów segmentu UKL dostępnych na rynku1. Nowe BMW Serii 1 dostępne jest łącznie w 6 wersjach silnikowych - w 4 wersjach z napędem benzynowym w tym wersji M-Performance oraz 2 wersjach zasilanych olejem napędowym. Samochód wyróżnia się także atrakcyjną formą finansowania - model dostępny jest w promocyjnym finansowaniu BMW Comfort Lease już za 1000 PLN netto / mies.*

Platforma komunikacyjna BMW pod hasłem “Sheer Driving Pleasure”, w najnowszej kampanii marki odnosi się do “Radości z Jazdy”, jaką młodzi ludzie czerpią podczas wspólnych podróży w Nowym BMW Serii 1. Dzięki stylistyce i najnowocześniejszym cyfrowym funkcjom doświadczenia oferowane w modelu stanowią podkreślenie ich kreatywności i nowoczesnego stylu życia. W spocie jak i innych kreacjach kampanii wizerunkowej wyróżniane są innowacyjne rozwiązania, takie jak np. korzystanie z interaktywnych gier na ekranie BMW iDrive podczas postoju. Połączenie łączące technologię i rozrywkę redefiniują użytkownikom komfort i przyjemność z jazdy samochodem marki BMW na co dzień.

Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, w TV oraz w kinie. Za badania, strategię, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital odpowiada agencja Mediaplus. Kampania online obejmuje emisję spotów wideo na platformach VOD, a także reklamę na kanałach social media, którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym realizuje spółka MarTech i e-commerce connected Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych, który obejmuje stworzenie, zaprojektowanie i wdrożenie stron, testy i optymalizację oraz integrację z działaniami marketingowymi. Za przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect. Za regionalną koordynację działań na rynkach CS pomiędzy mediami, kreacją i produkcją oraz za obsługę klienta odpowiada Change Serviceplan.

Źródło: Group One

groupone.pl

Dodatkowe informacje:

Agencje należące do Group One: Mediaplus, Salestube i Plan.net TechNest oraz Change Serviceplan są częścią The Marcom Engine, sieci partnerskiej, w skład której wchodzą także Media.Monks, Serviceplan Group oraz Berylls Strategy Advisors zapewniają BMW Group lokalne wsparcie dla 26 europejskich rynków, we wszystkich obszarach marketingu efektywnościowego, analityki opartej na danych, automatyzacji oraz CRM.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764