logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediaplus z kampanią ekspresu La Specialista Opera marki De’Longhi

  PR 08.01.2025, przeczytano 310 razy
ilustracja

Włoska marka ekspresów do kawy De’Longhi wystartowała z nową odsłoną globalnej kampanii promującej model ekspresu kolbowego La Specialista Opera. Działania mediowe na polskim rynku koordynuje agencja mediowa Mediaplus, która jest odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów dla całej grupy De’Longhi. Kampania realizowana jest we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube oraz agencją Labcon relevant stories.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediaplus-z-kampania-ekspresu-la-specialista-opera-marki-de%E2%80%99longhi,407061,artykul.html

Hasłem kampanii De’Longhi jest „Perfekcyjna kawa w 5 krokach”, co podkreśla dbałość o każdy etap procesu parzenia oraz zaawansowaną funkcjonalność urządzenia De’Longhi La Specialista Opera, które z łatwością zamienia świeżo zmielone ziarna w perfekcyjną kawę. Nowy ekspres kolbowy z wbudowanym młynkiem gwarantuje perfekcyjne mielenie, tamping bez utraty ziarenka oraz stały poziom temperatury dla idealnej ekstrakcji. To kompleksowe rozwiązanie dla każdego, kto szuka prawdziwego smaku i pełnej kontroli nad swoim kawowym doświadczeniem, od pierwszego ziarenka po ostatni łyk.

Najnowsza odsłona kampanii realizowana jest w prasie oraz digitalu i obejmuje działania display, rich media, wideo oraz komunikację w social mediach. Za koordynację działań na polskim rynku odpowiada należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja mediowa Mediaplus, która zarządza wszystkimi aktywnościami mediowymi dla marki De’Longhi. W modelu house of communication w obszarach paid search oraz programmatic agencja Mediaplus współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube, natomiast z agencją Labcon relevant stories w zakresie działań rich media. W ramach kampanii realizowane jest badanie “Persona X-ray”, którego celem jest pogłębienie wiedzy o grupie docelowej ekspresów kolbowych prowadzone przez agencję Justtag. Działania w mediach społecznościowych planuje Performance Group.

Źródło: Group One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764