logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus z kampanią marki Nutribullet na trzech rynkach

  PR 19.11.2021, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Producent blenderów osobistych NutriBullet prowadzi kampanię świadomościową w kanałach online na trzech rynkach: polskim, czeskim i słowackim. Za jej realizację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-z-kampania-marki-nutribullet-na-trzech-rynkach,393823,artykul.html

Polskiej edycji kampanii towarzyszy hasło “Włącz zdrowy tryb życia” namawiające konsumentów do pozytywnych zmian m.in. w codziennych wyborach żywieniowych. Działania promocyjne obejmują komunikację organiczną i płatną w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), reklamy SEM i na YouTube, a także współpracę z influencerami.

Za realizację kampanii na wszystkich trzech rynkach odpowiadają działające w modelu House of Communication spółki Group One. Mediaplus zajął się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Labcon odpowiada za stworzenie kreacji i contentu do kanałów social media oraz moderację postów, produkcję landing page’ów kampanijnych, adaptację globalnych formatów video i współpracę z influencerami. SalesTube prowadzi działania płatne w online.

Marka Nutribullet należy do portfolio grupy De’Longhi, z którą spółki Group One współpracują od 2020 roku.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764