logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Mediaplus z kampanią włoskiego regionu Południowego Tyrolu

  PR 22.10.2024, przeczytano 347 razy
ilustracja

W październiku wystartowała wizerunkowa kampania agencji rozwoju gospodarczego i turystycznego IDM Südtirol, promująca malowniczy włoski region – Południowy Tyrol. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród polskich turystów tej części Alp, jako celu podróży pełnego spektakularnych krajobrazów oraz możliwości aktywnego zimowego wypoczynku. Za działania mediowe odpowiada należąca do Group One agencja Mediaplus we współpracy z agencjami Salestube oraz Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-mediaplus-z-kampania-wloskiego-regionu-poludniowego-tyrolu,406205,artykul.html

Południowy Tyrol / Südtirol to region znajdujący się w północnych Włoszech, który swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim malowniczym górskim krajobrazom. Jest to także popularne miejsce turystyczne, oferujące liczne możliwości uprawiania sportów zimowych i  turystyki pieszej. Region rocznie odwiedzany jest przez blisko 7,5 miliona turystów, co znacząco wpływa na lokalną gospodarkę, zwłaszcza w sektorze hotelarskim i gastronomicznym. W kampanii mediowej realizowanej przez Mediaplus wyróżnione są kluczowe ośrodki zimowe, w tym Maso Corto / Val Senales, Ahrntal / Valle Aurina, Obereggen i Carezza w dolinie Eggental, Seiser Alm / Alpe di Siusi, Kronplatz oraz Sterzing-Ratschings.

Kampania online i offline promująca region Południowego Tyrolu prowadzona jest na platformach takich jak YouTube, Meta (Facebook, Instagram), w prasie oraz internecie gdzie zostały zaplanowane artykuły natywne, a z początkiem listopada wystartują dedykowane działania OOH w kluczowych lokalizacjach w centrach handlowych. Za przygotowanie strategii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Mediaplus, która w drugiej połowie 2024 roku rozpoczęła współpracę z agencją rozwoju gospodarczego i turystycznego IDM Südtirol.

Działania programmatic display i video in-stream realizowane są we współpracy ze spółką  MarTech & e-commerce connected Salestube. Salestube razem z agencją Labcon realizuje również kampanię Rich Media, łącząc w jednej ofercie Rich One kreację z mediami. Za PR oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja MSL.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764