Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład Group One (największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce) i Serviceplan Group (największej grupy mediowej w Europie) wygrał przetarg na obsługę mediową marek STADA. Spółka będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online oraz offline.
Mediaplus poszerza portfolio klientów pharma o cztery nowe marki: Nizoral, Itami, Orofar i Sinulan. Dom mediowy zajmie się obsługą budżetów reklamowych w różnych kanałach. Celem realizowanych kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku wspomnianych brandów oraz zwiększenie ich udziału w rynku. W części poświęconej działaniom online spółkę wesprze SalesTube, one stop shop dla e-commerce również należący do Group One. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta pokieruje Maciej Miszczuk, Communication Manager.
“Konsolidacja budżetów reklamowych aż 4 marek potwierdza zaufanie i dobrą współpracę z Klientem, z których jesteśmy bardzo dumni” - mówi Justyna Oryniak, Communication Director w Mediaplus. - “Dzięki działaniu w modelu House of Communication, czyli łączeniu szerokich kompetencji pod jednym dachem, mamy możliwość realizacji kampanii 360 i dbania o wzrost wyników sprzedaży w wielu kanałach” - daje.
STADA AG to międzynarodowy koncern, w którego skład wchodzi m.in STADA Poland działająca od 2004 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata. W roku finansowym 2018 wartość sprzedaży netto grupy wyniosła 2 330,8 mln euro.
Źródło: Group One