logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus z obsługą Stada

  PR 01.09.2020, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład Group One (największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce) i Serviceplan Group (największej grupy mediowej w Europie) wygrał przetarg na obsługę mediową marek STADA. Spółka będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online oraz offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-z-obsluga-stada,388278,artykul.html

Mediaplus poszerza portfolio klientów pharma o cztery nowe marki: Nizoral, Itami, Orofar i Sinulan. Dom mediowy zajmie się obsługą budżetów reklamowych w różnych kanałach. Celem realizowanych kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku wspomnianych brandów oraz zwiększenie ich udziału w rynku. W części poświęconej działaniom online spółkę wesprze SalesTube, one stop shop dla e-commerce również należący do Group One. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta pokieruje Maciej Miszczuk, Communication Manager.

Konsolidacja budżetów reklamowych aż 4 marek potwierdza zaufanie i dobrą współpracę z Klientem, z których jesteśmy bardzo dumni” - mówi Justyna Oryniak, Communication Director w Mediaplus. - “Dzięki działaniu w modelu House of Communication, czyli łączeniu szerokich kompetencji pod jednym dachem, mamy możliwość realizacji kampanii 360 i dbania o wzrost wyników sprzedaży w wielu kanałach” - daje.

STADA AG to międzynarodowy koncern, w którego skład wchodzi m.in STADA Poland działająca od 2004 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata. W roku finansowym 2018 wartość sprzedaży netto grupy wyniosła 2 330,8 mln euro.

Źródło: Group One

groupone.pl

Dodatkowe informacje:

Mediaplus to wielokrotnie nagradzany dom mediowy obsługujący takich klientów jak BMW, home.pl czy MINI. Według raportu RECMA plasuje się on na trzecim miejscu w Polsce w kategorii “agencje dominujące”. Firma dwa lata z rzędu otrzymała tytuł “Zaufanie Roku” magazynu Press. Spółka należy do największej grupy komunikacyjnej w Polsce - Group One - oraz największej grupy mediowej w Europie - Serviceplan. Jest również częścią Mediaplus International z siedzibą w Berlinie. Dzięki tej sieci kontaktów nowy oddział już na starcie będzie dysponował dostępem do najnowocześniejszych technologii i know-how całej grupy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764