Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, przejmuje obsługę mediową wszystkich marek z portfolio STADA. Spółka odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online oraz offline, a także badania, analitykę, SEM, SEO i kampanie programmatic.
Mediaplus pracuje w modelu House of Communication wraz z E-commerce & MarTech Partnerem SalesTube oraz agencją Change Serviceplan.
Mediaplus współpracuje z firmą STADA od blisko roku. Do tej pory zajmował się kompleksową obsługą mediową marek Nizoral, Orofar, Sinulan i Itami. Spółki potwierdziły dalsze działania na 2021 rok.
STADA AG to międzynarodowy koncern, w którego skład wchodzi m.in STADA Poland działająca od 2004 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata. W roku finansowym 2018 wartość sprzedaży netto grupy wyniosła 2 330,8 mln euro*.
Mediaplus to wielokrotnie nagradzany dom mediowy obsługujący takich klientów jak BMW, home.pl czy MINI. Według raportu RECMA plasuje się on na trzecim miejscu w Polsce w kategorii “agencje dominujące”. Firma dwa lata z rzędu otrzymała tytuł “Zaufanie Roku” magazynu Press. Spółka należy do największej grupy komunikacyjnej w Polsce - Group One - oraz największej grupy mediowej w Europie - Serviceplan. Jest również częścią Mediaplus International z siedzibą w Berlinie. Dzięki tej sieci kontaktów nowy oddział już na starcie będzie dysponował dostępem do najnowocześniejszych technologii i know-how całej grupy.
Źródło: Group One