logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplus z obsługą wszystkich marek Stada Poland

  PR 21.12.2020, przeczytano 498 razy
ilustracja

Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, przejmuje obsługę mediową wszystkich marek z portfolio STADA. Spółka odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online oraz offline, a także badania, analitykę, SEM, SEO i kampanie programmatic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplus-z-obsluga-wszystkich-marek-stada-poland-,389655,artykul.html

Mediaplus pracuje w modelu House of Communication wraz z E-commerce & MarTech Partnerem SalesTube oraz agencją Change Serviceplan.

Mediaplus współpracuje z firmą STADA od blisko roku. Do tej pory zajmował się kompleksową obsługą mediową marek Nizoral, Orofar, Sinulan i Itami. Spółki potwierdziły dalsze działania na 2021 rok.

STADA AG to międzynarodowy koncern, w którego skład wchodzi m.in STADA Poland działająca od 2004 roku. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją leków, suplementów diety, wyrobów medycznych i kosmetyków w ponad 120 krajach świata. W roku finansowym 2018 wartość sprzedaży netto grupy wyniosła 2 330,8 mln euro*.

Mediaplus to wielokrotnie nagradzany dom mediowy obsługujący takich klientów jak BMW, home.pl czy MINI. Według raportu RECMA plasuje się on na trzecim miejscu w Polsce w kategorii “agencje dominujące”. Firma dwa lata z rzędu otrzymała tytuł “Zaufanie Roku” magazynu Press. Spółka należy do największej grupy komunikacyjnej w Polsce - Group One - oraz największej grupy mediowej w Europie - Serviceplan. Jest również częścią Mediaplus International z siedzibą w Berlinie. Dzięki tej sieci kontaktów nowy oddział już na starcie będzie dysponował dostępem do najnowocześniejszych technologii i know-how całej grupy.

Źródło: Group One

groupone.pl

Dodatkowe informacje:

* Źródło: https://lekomaniak.pl/producent/stada/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764