Agencja mediowa Mediaplus (Group One) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w kanałach TV dla Crypto.com - najszybciej rozwijającej się aplikacji do zakupu kryptowalut na świecie. W spotach reklamowych pojawia się międzynarodowa gwiazda kina - Matt Damon. Polski oddział Mediaplus realizuje projekt we współpracy z Mediaplus International.
Crypto.com to aplikacja do zarządzania kryptowalutami na świecie założona w 2016 roku. Marka może pochwalić się ponad 10-milionową grupą użytkowników oraz ofertą zakupu 200 kryptowalut.
Kampania pod hasłem “Szczęście sprzyja odważnym” (ang. Fortune favours the brave) ma na celu zbudowanie świadomości Crypto.com wśród grupy docelowej. W ramach promocji marka emituje spoty z udziałem Matta Damona w TV. Globalna komunikacja jest obecnie prowadzona na 21 rynkach. W Polsce planowaniem i zakupem mediów zajęło się Mediaplus Warsaw.
Za koncept kreatywny odpowiada amerykańska agencja Pereira O'Dell.
Działania promocyjne na polskim rynku potrwają do końca marca.
Źródło: Group One S.A.