logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediaplusz z kampanią Crypto.com z Mattem Damonem

  PR 18.01.2022, przeczytano 466 razy
ilustracjastrzałka

Agencja mediowa Mediaplus (Group One) jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów w kanałach TV dla Crypto.com - najszybciej rozwijającej się aplikacji do zakupu kryptowalut na świecie. W spotach reklamowych pojawia się międzynarodowa gwiazda kina - Matt Damon. Polski oddział Mediaplus realizuje projekt we współpracy z Mediaplus International.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediaplusz-z-kampania-crypto.com-z-mattem-damonem,394431,artykul.html

Crypto.com to aplikacja do zarządzania kryptowalutami na świecie założona w 2016 roku. Marka może pochwalić się ponad 10-milionową grupą użytkowników oraz ofertą zakupu 200 kryptowalut.

Kampania pod hasłem “Szczęście sprzyja odważnym” (ang. Fortune favours the brave) ma na celu zbudowanie świadomości Crypto.com wśród grupy docelowej. W ramach promocji marka emituje spoty z udziałem Matta Damona w TV. Globalna komunikacja jest obecnie prowadzona na 21 rynkach. W Polsce planowaniem i zakupem mediów zajęło się Mediaplus Warsaw.

Za koncept kreatywny odpowiada amerykańska agencja Pereira O'Dell.

Działania promocyjne na polskim rynku potrwają do końca marca.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764