logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediapolis Custom Publishing: Dwie nagrody dla Danone za raport CSR

  PR 14.01.2013, przeczytano 3981 razy
ilustracjastrzałka

Mediapolis Custom Publishing opracowało dla Danone raport pt. „Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej. W trosce o zdrowie, ludzi i środowisko. Raport 2010-2012”. Publikacja otrzymała w konkursie Raporty Społeczne 2012 nagrodę internautów oraz specjalne wyróżnienie za utrzymanie wysokiego poziomu raportowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediapolis-custom-publishing%3A-dwie-nagrody-dla-danone-za-raport-csr,17684,artykul.html

Przygotowując publikację, Mediapolis Custom Publishing postawiło na niestandardowe podejście przy projektowaniu szaty graficznej. Wydawnictwo odpowiadało za zilustrowanie i redakcyjne opracowanie materiałów, stworzenie przejrzystych infografik, skład, łamanie oraz przygotowanie raportu do druku. Elementami, wyróżniającymi raport Danone na tle konkurencji stanowiły przede wszystkim czytelne, uzupełniające treści infografiki. W efekcie, firma Danone zdobyła nagrodę internautów, a jury wyróżniło publikację za wysoki poziom raportowania. 


Odnosząc się do werdyktu Monika Walczak, Dyrektor Mediapolis Custom Publishing skomentowała: „Bardzo cieszą nas te nagrody. Danone to wymagający i profesjonalny Klient. Nasza współpraca, mimo, że pod dużą presją czasu była jednocześnie wyzwaniem, jak i przyjemnością. Kompetencje, które posiadamy, pozwalają nam na utrzymanie stałego, wysokiego poziomu przygotowywanych materiałów, a indywidualne podejście do każdego projektu umożliwia wyznaczanie nowych trendów w raportowaniu”.

Danone od lat aktywnie działa w obszarze zrównoważonego rozwoju. Raport podsumowuje działania w tym zakresie z ostatnich 2,5 roku, uwzględniając zarówno działania firmy w obszarze dbałości o jakość produktów, edukację konsumencką, troskę o ludzi, w tym walkę z niedożywieniem dzieci oraz środowisko. Przedstawia także strategię odpowiedzialności społecznej firmy na najbliższe 4 lata. Przygotowana przez Mediapolis Custom Publishing publikacja wpisuje się w politykę CSR firmy. Została ona wydrukowana na ekologicznym papierze Cocoon Silk, wyprodukowanym z makulatury pochodzącej z przerobu papieru. Ponadto, zużyte podczas przygotowywania raportu materiały, wykorzystaną energię oraz inne zasoby przeliczono na emisję dwutlenku węgla. Ten zabieg umożliwi firmie Danone przeprowadzenie działań równoważących powstałą emisję.

Opracowując raport chcieliśmy jak najwierniej oddać filozofię firmy oraz przedstawić jej dążenie do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju na polskim rynku. W osiągnięciu założonych celów pomogło nam bogate, 14. letnie doświadczenie w przygotowywaniu publikacji firmowych. W tym czasie mieliśmy okazję współpracować z wieloma firmami z różnych sektorów gospodarki, w tym m.in. dla Tauron SA, Grupy PKP, Orbis SA czy Cinema City” – dodaje Monika Walczak.

Konkurs na Najlepszy Raport Społeczny ma na celu promocję idei raportowania społecznego jako narzędzia równie ważnego w funkcjonowaniu firm jak raporty finansowe. Była to jubileuszowa,10 edycja tego plebiscytu. W głosowaniu na nagrodę internautów oddano 1527 głosów, z których większość przypadła firmie Danone.

Źródło: Mediapolis Custom Publishing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764