logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediapolis Custom Publishing: Dwie nagrody dla Danone za raport CSR

  PR 14.01.2013, przeczytano 4079 razy
ilustracjastrzałka

Mediapolis Custom Publishing opracowało dla Danone raport pt. „Zrównoważony rozwój w praktyce biznesowej. W trosce o zdrowie, ludzi i środowisko. Raport 2010-2012”. Publikacja otrzymała w konkursie Raporty Społeczne 2012 nagrodę internautów oraz specjalne wyróżnienie za utrzymanie wysokiego poziomu raportowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediapolis-custom-publishing%3A-dwie-nagrody-dla-danone-za-raport-csr,17684,artykul.html

Przygotowując publikację, Mediapolis Custom Publishing postawiło na niestandardowe podejście przy projektowaniu szaty graficznej. Wydawnictwo odpowiadało za zilustrowanie i redakcyjne opracowanie materiałów, stworzenie przejrzystych infografik, skład, łamanie oraz przygotowanie raportu do druku. Elementami, wyróżniającymi raport Danone na tle konkurencji stanowiły przede wszystkim czytelne, uzupełniające treści infografiki. W efekcie, firma Danone zdobyła nagrodę internautów, a jury wyróżniło publikację za wysoki poziom raportowania. 


Odnosząc się do werdyktu Monika Walczak, Dyrektor Mediapolis Custom Publishing skomentowała: „Bardzo cieszą nas te nagrody. Danone to wymagający i profesjonalny Klient. Nasza współpraca, mimo, że pod dużą presją czasu była jednocześnie wyzwaniem, jak i przyjemnością. Kompetencje, które posiadamy, pozwalają nam na utrzymanie stałego, wysokiego poziomu przygotowywanych materiałów, a indywidualne podejście do każdego projektu umożliwia wyznaczanie nowych trendów w raportowaniu”.

Danone od lat aktywnie działa w obszarze zrównoważonego rozwoju. Raport podsumowuje działania w tym zakresie z ostatnich 2,5 roku, uwzględniając zarówno działania firmy w obszarze dbałości o jakość produktów, edukację konsumencką, troskę o ludzi, w tym walkę z niedożywieniem dzieci oraz środowisko. Przedstawia także strategię odpowiedzialności społecznej firmy na najbliższe 4 lata. Przygotowana przez Mediapolis Custom Publishing publikacja wpisuje się w politykę CSR firmy. Została ona wydrukowana na ekologicznym papierze Cocoon Silk, wyprodukowanym z makulatury pochodzącej z przerobu papieru. Ponadto, zużyte podczas przygotowywania raportu materiały, wykorzystaną energię oraz inne zasoby przeliczono na emisję dwutlenku węgla. Ten zabieg umożliwi firmie Danone przeprowadzenie działań równoważących powstałą emisję.

Opracowując raport chcieliśmy jak najwierniej oddać filozofię firmy oraz przedstawić jej dążenie do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju na polskim rynku. W osiągnięciu założonych celów pomogło nam bogate, 14. letnie doświadczenie w przygotowywaniu publikacji firmowych. W tym czasie mieliśmy okazję współpracować z wieloma firmami z różnych sektorów gospodarki, w tym m.in. dla Tauron SA, Grupy PKP, Orbis SA czy Cinema City” – dodaje Monika Walczak.

Konkurs na Najlepszy Raport Społeczny ma na celu promocję idei raportowania społecznego jako narzędzia równie ważnego w funkcjonowaniu firm jak raporty finansowe. Była to jubileuszowa,10 edycja tego plebiscytu. W głosowaniu na nagrodę internautów oddano 1527 głosów, z których większość przypadła firmie Danone.

Źródło: Mediapolis Custom Publishing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764