mediaPPG to nowa marka, która identyfikuje ofertę nowoczesnych usług reklamowych oraz odświeża komunikację z rynkiem podkreślając zróżnicowane i mocno online’owe portfolio Grupy.
MediaPPG to biuro reklamy Polska Press Grupy, jedynego wydawcy mediów lokalnych o zasięgu ogólnopolskim. W naszym portfolio mamy 20 dzienników, 145 tygodników, magazyny, 23 serwisy regionalne, serwisy tematyczne, bezpłatny tytuł Nasze Miasto i 505 serwisów lokalnych naszemiasto.pl oraz serwis ogłoszeniowy Gratka.pl.
- Na tle innych grup mediowych wyróżnia nas to, że nasze media tworzymy lokalnie, czyli tam, gdzie Polacy żyją i zaspokajają swoje potrzeby. Jesteśmy po to, żeby przekazywać wiarygodne i użyteczne informacje o tym, co jest ważne z perspektywy lokalnej. Dzięki temu docieramy do niemal 20 mln Polaków – mówi Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy PPG. - Dla reklamodawców jesteśmy jednak dostępni centralnie, co sprawia, że dotarcie z nami do konsumentów w całej Polsce jest proste i wygodne.
Jako grupa medialna wydająca media on-line i print, oferujemy pełny wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, obejmujących m.in reklamę video, mobile, audience targeting, reklamę natywną, pakiety high viewability czy high performance, oferowane w modelu programmatic premium.
O naszej przewadze konkurencyjnej decyduje przede wszystkim charakter naszych mediów.
Dlatego największą wartość w naszej ofercie stanowią trzy grupy produktów:
- Produkty oparte o zagregowany zasięg lokalnych mediów.
- Content marketing i reklama natywna.
- Projekty specjalne łączące eventy off-line z komunikacją w naszych mediach.
Zasięg, który oferujemy naszym klientom wyróżnia się tym, że docieramy do konsumentów tam, gdzie podejmują decyzje i je realizują. Blisko banków, w których zaciągają kredyt, osiedli, na których kupują mieszkania, dealerów samochodów, czy w końcu blisko marketó4., w których robią codzienne zakupy. A dzięki temu, że jest to jedno biuro reklamy, ten zasięg łatwo kupić.
Content marketing i reklama natywna – nasze tytuły istnieją na rynku od kilkudziesięciu lat. Cieszą się dużym zaufaniem naszych czytelników i widzów naszych formatów video. Tworzymy bezpieczny kontekst dla marek naszych klientów reklamowych, dostępny zarówno lokalnie, jak również w skali ogólnopolskiej.
Projekty specjalne – sieć naszych biur reklamy i redakcji pokrywających całą Polskę stwarza unikatowe możliwości połączenia działań o charakterze BTL z komunikacją w naszych mediach. Ponownie, realizujemy projekty lokalnie, jak też jesteśmy w stanie z poziomu centralnego koordynować działania w całej Polsce.
Źródło: Polska Press