logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediappg - nowa marka Biura Reklamy Polska Press Grupy

  PR 07.06.2019, przeczytano 538 razy

mediaPPG to nowa marka, która identyfikuje ofertę nowoczesnych usług reklamowych oraz odświeża komunikację z rynkiem podkreślając zróżnicowane i mocno online’owe portfolio Grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediappg---nowa-marka-biura-reklamy-polska-press-grupy,382806,artykul.html

MediaPPG to biuro reklamy Polska Press Grupy, jedynego wydawcy mediów lokalnych o zasięgu ogólnopolskim. W naszym portfolio mamy 20 dzienników, 145 tygodników, magazyny, 23 serwisy regionalne, serwisy tematyczne, bezpłatny tytuł Nasze Miasto i 505 serwisów lokalnych naszemiasto.pl oraz serwis ogłoszeniowy Gratka.pl.

- Na tle innych grup mediowych wyróżnia nas to, że nasze media tworzymy lokalnie, czyli tam, gdzie Polacy żyją i zaspokajają swoje potrzeby. Jesteśmy po to, żeby przekazywać wiarygodne i użyteczne informacje o tym, co jest ważne z perspektywy lokalnej. Dzięki temu docieramy do niemal 20 mln Polaków – mówi Maciej Kossowski, dyrektor zarządzający biura reklamy PPG.  - Dla reklamodawców jesteśmy jednak dostępni centralnie, co sprawia, że dotarcie z nami do konsumentów w całej Polsce jest proste i wygodne.

Jako  grupa medialna wydająca media on-line i print, oferujemy pełny wachlarz nowoczesnych usług reklamowych, obejmujących m.in reklamę video, mobile, audience targeting, reklamę natywną, pakiety high viewability czy high performance, oferowane w modelu programmatic premium.

O naszej przewadze konkurencyjnej decyduje przede wszystkim charakter naszych mediów.

Dlatego największą wartość w naszej ofercie stanowią trzy grupy produktów:

  • Produkty oparte o zagregowany zasięg lokalnych mediów.
  • Content marketing i reklama natywna.
  • Projekty specjalne łączące eventy off-line z komunikacją w naszych mediach.

Zasięg, który oferujemy naszym klientom wyróżnia się tym, że docieramy do konsumentów tam, gdzie podejmują decyzje i je realizują. Blisko banków, w których zaciągają kredyt, osiedli, na których kupują mieszkania, dealerów samochodów, czy w końcu blisko marketó4., w których robią codzienne zakupy. A dzięki temu, że jest to jedno biuro reklamy, ten zasięg łatwo kupić.

Content marketing i reklama natywna – nasze tytuły istnieją na rynku od kilkudziesięciu lat. Cieszą się dużym zaufaniem naszych czytelników i widzów naszych formatów video. Tworzymy bezpieczny kontekst dla marek naszych klientów reklamowych, dostępny zarówno lokalnie, jak również w skali ogólnopolskiej.

Projekty specjalne – sieć naszych biur reklamy i redakcji  pokrywających całą Polskę stwarza unikatowe możliwości połączenia działań o charakterze BTL z komunikacją w naszych mediach. Ponownie, realizujemy projekty lokalnie, jak też jesteśmy w stanie z poziomu centralnego koordynować działania w całej Polsce.

Źródło: Polska Press

www.polskapress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764