logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediarun Festival: Liderzy biznesu i marketerzy spotkają się w czerwcu

  PR 30.04.2013, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka

Już 12 czerwca wystartuje Mediarun Festival - marketingowo-biznesowe wydarzenie w Europie Centralnej, które odbędzie się w Gdańsku. Od trzech lat Mediarun organizuje Kongres Dyrektorów Marketingu, od dwóch zaś Leaders in Poland, czyli spotkanie z liderami biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediarun-festival%3A-liderzy-biznesu-i-marketerzy-spotkaja-sie-w-czerwcu,18597,artykul.html

Obie inicjatywy już dobrze znane w branży, w tym roku będą składowymi elementami Mediarun Festivalu - eklektyczngo wydarzenia, którego tematyka oscyluje wokół trzech przenikających się dziedzin: Biznesu, Marketingu oraz Innowacji.

"Formuła Festivalu umożliwia połączenie bogatego programu merytorycznego, wydarzeń specjalnych oraz aktywności networkingowych - mówi organizator, Paweł Netczuk. - W Polsce ugruntowaną pozycję mają przede wszystkim wydarzenia gospodarcze, z dużym pierwiastkiem politycznym. Brakuje eventów biznesowych z międzynarodowym sznytem. Mediarun Festival wypełni tę niszę. Chcemy, aby to wydarzenie było miejscem, które inspiruje, dostarcza cennej wiedzy oraz integruje środowiska marketerów i biznesu”.

Wśród gości specjalnych pojawią się m.in.: ekspert od Pokolenia Y, Joeri van den Bergh, autor bestselleru pt. "Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y", specjalistka od marketingu skierowanego do kobiet Stephanie Holland, uznana przez amerykańską edycję Forbesa za jedną z 20 najlepszych blogerek piszących o marketingu, czy Christian von den Brincken, dyrektor marketingu Ströer. Swoją prelekcję wygłosi także Clark Parson z Berlin School of Creative Leadership, Gabi Salinas Global Brand Manager z Deloitte oraz Daniel Frazekas z Replise. Zagraniczni speakerzy stanowić będą ponad połowę wszystkich ekspertów. Wśród polskich prelegentów wystąpi m.in. Natalia Hatalska.

Mediarun Festival zbudował sobie także bazę ambasadorów spośród międzynarodowych ekspertów, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach Kongresu Dyrektorów Marketingu.

Nick Shonemann, Managing Director w INNOSPARK, aktywny badacz trendów oraz innowacji, prelegent obecnej edycji i ambasador wydarzenia, zapytany o wrażenia dotyczące inicjatywy powiedział: "Brałem udział w zeszłorocznej edycji Festivalu i myślę, że jest to wydarzenie absolutnie warte uczestnictwa. Jest to unikatowa platforma spotkań międzynarodowych ekspertów i wysoko wykwalifikowanych polskich profesjonalistów z dziedziny marketingu. Gorącą polecam, dołączcie do nas w tym roku!".

Mediarun Festival odbędzie się w dniach 12 - 15 czerwca w gdańskiej Filharmonii Bałtyckiej. Pierwsze dwa dni Festivalu stanowić będzie Kongres, który jest częścią merytoryczną. W dwóch równoległych ścieżkach edukacyjnych prelekcji udzieli ponad 40 speakerów. Trzeciego dnia odbędzie się Leaders in Poland, wyjątkowe spotkanie z liderami biznesu. Wieczór 14 czerwca dopełni Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Sobota, 15 czerwca, będzie dniem poświęconym aktywności rekreacyjnej dla uczestników, którzy zdecydują się zostać w Gdańsku dłużej.

Źródło: Mediarun, SIZ PAP,

kongresdyrektorowmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764