logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediations Biennale: Banksy prosto z Poznania

   19.04.2018, przeczytano 688 razy

Virtual Garden w Poznaniu ruszył wraz z projektem „Znaki Miasta”, funkcjonującym w ramach tegorocznej imprezy Mediations Biennale. Zawiłe ścieżki, wąskie dróżki, odrobina tajemnicy i na każdym kroku… sztuka, także ta uliczna – taki jest Poznań i każdy może odnaleźć się w tym niezwykłym labiryncie, który głośno krzyczy o wolności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediations-biennale%3A-banksy-prosto-z-poznania-,36209,artykul.html

Poznański Banksy? Czemu nie! Kuratorem i pomysłodawcą projektu „Znaki Miasta” jest Artur Kłosiński, który z grupą zaproszonych artystów przedstawia swoje rozumienie… wolności. Jak wiemy przybiera ona różne kształty i dla każdego ma inny wymiar. Graffiti można znaleźć w wielu miejscach, na murach starych kamienic na obrzeżach Poznania, a także na ścianach zabudowań przy głównych ulicach, w samym sercu miasta. Co więcej, powstałe dotychczas dzieła zobaczycie tuż przy pracach, które wykonał inny poznański artysta – Noriaki Kasai.

Do współpracy i pozostawienia w Poznaniu „znaku” zaproszono wielu artystów zajmujących się street artem. Pierwsi z nich, których ślady odkryjemy w mieście pochodzą z Mińska. Cykl zainaugurował Anton Snt. Tematykę swoich dzieł na co dzień skupia wokół współczesnej ikonografii Maryi Dziewicy oraz wyobrażeniu śmierci. Drugi artysta to Alex Novitski, który obecnie mieszka w Kanadzie, a jego prace wystawiano w Toronto, Kopenhadze, Berlinie oraz w Poznaniu. Jego komiks „After School” zdobył pierwszą nagrodę w konkursie Toronto Comic Con Art Contest. Warto podkreślić, że bohaterem publikacji jest Oswald – zabójca prezydenta Kennedy’ego.

Źródło: AdStone

mediations.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: woltmann

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics, światowy lider w dziedzinie zaawansowanej technologii półprzewodnikowej, zaprezentowała 108¬ megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764