logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mediations Biennale z PGA

  PR 15.06.2018, przeczytano 882 razy
ilustracjastrzałka

Co sztuka współczesna może mieć wspólnego z największymi w Europie Środkowo-Wschodniej targami gier komputerowych i rozrywki multimedialnej? Bardzo wiele. Mediations Biennale wkracza w cyfrowy świat z przytupem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mediations-biennale-z-pga-,36913,artykul.html

W 2018 roku Mediations Biennale profiluje się w kierunku sztuki bezpośrednio związanej ze zdobyczami nowoczesności: technologiami, światem gier, rzeczywistością wirtualną i sztuczną inteligencją. Podczas tegorocznej edycji duży nacisk zostanie położony na gry komputerowe, gdyż stanowią jedną z najszybciej rozwijających się form komunikacji, ale również ekspresji artystycznej. Festiwal stanie się zatem okazją do przemyśleń na temat wartości, które gry wnoszą do naszej cywilizacji oraz sposobu, w jaki kształtują swoich odbiorców.

Rośnie zainteresowanie młodych ludzi współczesnymi trendami w sztuce światowej, które są bardzo pokrewne grom komputerowym oraz rzeczywistości wirtualnej. Dlatego obecność Mediations Biennale na PGA będzie stanowić piękną platformę porozumienia pomiędzy sztuką a grą. Jednocześnie Mediations Biennale skonfrontuje sens istnienia sztuki w galeriach, muzeach, zamkniętych przestrzeniach, do których dostęp w rzeczywistości ma tylko wąska grupa odbiorców. To niewątpliwie znaczący zwrot w startegii festiwalu sztuki, który tym razem wchodzi w dyskurs z tym, co popularne i masowe.

Na tegoroczną edycję Mediations Biennale, organizatorzy pragną zaprosić francuskiego artystę Maotika, który eksperymentuje z szeroko pojętym digitalem. Jego specjalnością są interaktywne instalacje zadziwiające doskonałą synchronizacją obrazu i dźwięku. W centrum performance’u znajduje się oczywiście człowiek, stający się kontrolerem, wprawiającym dzieło „w ruch”. To połączenie, pozwala przez chwilę zastanowić się, jaka jest rola ludzi w kształtowaniu relacji ze zdobyczami technologicznymi.
 

Źródło: Mediations Biennale


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: woltmann

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764