logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medicover Polska rozwija e-commerce we współpracy z Divante

  PR 06.12.2017, przeczytano 770 razy
ilustracjastrzałka

MediStore to pierwszy w Polsce internetowy sklep medyczny z kompleksową ofertą usług i pakietów dla pacjentów. Serwis, wdrożony w 2015 roku przez Medicover Polska we współpracy z Divante z Grupy OEX, obecnie zyskał nowe oblicze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medicover-polska-rozwija-e-commerce-we-wspolpracy-z-divante,34754,artykul.html

MediStore.pl to medyczny marketplace, gdzie pacjenci w łatwy sposób mogą odszukać usługi medyczne zgodne z ich potrzebami. Jest także obszerną bazą wiedzy, zawierającą szczegółowe opisy usług, zalecenia i przeciwskazania do poszczególnych zabiegów oraz płynące z nich korzyści. Serwis został bardzo dobrze przyjęty przez odbiorców, którzy coraz chętniej kupują usługi medyczne za pośrednictwem internetu. Przychody portalu rosną o ponad 100 proc. rocznie.

W oparciu o swoje doświadczenia, Medicover Polska zdecydował się na rozszerzenie platformy. Efektem prac jest kompleksowy serwis, oferujący kilkanaście typów usług – od wizyt u specjalistów, poprzez badania i screeningi stanu zdrowia, aż po abonamenty medyczne. W nowej wersji portalu dostępna jest pełna oferta Medicover, a więc m.in. usługi stomatologiczne, optyczne i optometryczne, z zakresu ortopedii i medycyny  sportowej, a także programy opieki nad osobami starszymi.

- Na początkowym etapie prac szczególną rolę odegrały opinie oraz sugestie naszych pacjentów i klientów. Powstanie koncepcji nowego serwisu MediStore poprzedziły dogłębne badania w oparciu o prototypy. Tworząc makiety nowej platformy, wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim analizę potrzeb pacjentów i wymagania rynku. Naszym celem było ułatwienie dostępu do świadczonych przez nas usług, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy intuicyjności i funkcjonalności serwisu z perspektywy użytkownika. Dzięki sugestiom naszych pacjentów m.in. uprościliśmy nazewnictwo oraz opracowaliśmy proces zakupu, który jest najbardziej naturalny dla użytkownika - mówi Marzena Kołoszczyk, Dyrektor sprzedaży ds. rynku masowego Medicover Polska.

Za pośrednictwem MediStore klienci mają możliwość zakupu wybranej usługi lub pakietu, rezerwacji terminu wizyty oraz dokonanie płatności online. System posiada również opcję geolokalizacji, ułatwiającą wybór najbliższych placówek.

MediStore zyskał również nowy layout oraz wygodniejszą dla pacjentów nawigację. Strona jest w pełni resnponsywna. Za projekt i wdrożenie zmian odpowiada spółka Divante, która pracowała także nad budową pierwszej wersji serwisu. Obecnie przechodzenie pomiędzy zintegrowanymi systemami serwisu jest praktycznie niezauważalne dla odbiorców.

- Projekt realizowany dla Medicover Polska od samego początku był dużym wyzwaniem. Realizacja systemu sprzedaży online usług medycznych wiązała się z koniecznością nowatorskiego podejścia oraz sprostaniu wszelkim wymogom prawnym. Cieszy nas kolejny krok wykonany wspólnie z zespołem Medicover Polska, tym bardziej, że efekty naszej kilkuletniej współpracy przekładają się liniowo na wzrost sprzedaży online –
mówi Maciej Borkowicz, Project Manager po stronie Divante.

MediStore jest zintegrowany z wewnętrznym systemem informatycznym Medicover. Administratorzy portalu mają możliwość automatycznego zarządzania cenami oraz beneficjentami MediStore. We wdrożenie projektu zaangażowany był zespół złożony z analityków, specjalistów User Experience oraz programistów Divante. Obecnie trwają prace nad implementacją kolejnych usprawnień serwisu, mających na celu m.in. optymalizację konwersji, ścieżki zakupowej oraz skrócenie liczby kroków do umówienia wizyty.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764