logo
WIADOMOŚCI

Medicover Polska rozwija e-commerce we współpracy z Divante

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

MediStore to pierwszy w Polsce internetowy sklep medyczny z kompleksową ofertą usług i pakietów dla pacjentów. Serwis, wdrożony w 2015 roku przez Medicover Polska we współpracy z Divante z Grupy OEX, obecnie zyskał nowe oblicze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medicover-polska-rozwija-e-commerce-we-wspolpracy-z-divante,34754,artykul.html

MediStore.pl to medyczny marketplace, gdzie pacjenci w łatwy sposób mogą odszukać usługi medyczne zgodne z ich potrzebami. Jest także obszerną bazą wiedzy, zawierającą szczegółowe opisy usług, zalecenia i przeciwskazania do poszczególnych zabiegów oraz płynące z nich korzyści. Serwis został bardzo dobrze przyjęty przez odbiorców, którzy coraz chętniej kupują usługi medyczne za pośrednictwem internetu. Przychody portalu rosną o ponad 100 proc. rocznie.

W oparciu o swoje doświadczenia, Medicover Polska zdecydował się na rozszerzenie platformy. Efektem prac jest kompleksowy serwis, oferujący kilkanaście typów usług – od wizyt u specjalistów, poprzez badania i screeningi stanu zdrowia, aż po abonamenty medyczne. W nowej wersji portalu dostępna jest pełna oferta Medicover, a więc m.in. usługi stomatologiczne, optyczne i optometryczne, z zakresu ortopedii i medycyny  sportowej, a także programy opieki nad osobami starszymi.

- Na początkowym etapie prac szczególną rolę odegrały opinie oraz sugestie naszych pacjentów i klientów. Powstanie koncepcji nowego serwisu MediStore poprzedziły dogłębne badania w oparciu o prototypy. Tworząc makiety nowej platformy, wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim analizę potrzeb pacjentów i wymagania rynku. Naszym celem było ułatwienie dostępu do świadczonych przez nas usług, dlatego wiele uwagi poświęciliśmy intuicyjności i funkcjonalności serwisu z perspektywy użytkownika. Dzięki sugestiom naszych pacjentów m.in. uprościliśmy nazewnictwo oraz opracowaliśmy proces zakupu, który jest najbardziej naturalny dla użytkownika - mówi Marzena Kołoszczyk, Dyrektor sprzedaży ds. rynku masowego Medicover Polska.

Za pośrednictwem MediStore klienci mają możliwość zakupu wybranej usługi lub pakietu, rezerwacji terminu wizyty oraz dokonanie płatności online. System posiada również opcję geolokalizacji, ułatwiającą wybór najbliższych placówek.

MediStore zyskał również nowy layout oraz wygodniejszą dla pacjentów nawigację. Strona jest w pełni resnponsywna. Za projekt i wdrożenie zmian odpowiada spółka Divante, która pracowała także nad budową pierwszej wersji serwisu. Obecnie przechodzenie pomiędzy zintegrowanymi systemami serwisu jest praktycznie niezauważalne dla odbiorców.

- Projekt realizowany dla Medicover Polska od samego początku był dużym wyzwaniem. Realizacja systemu sprzedaży online usług medycznych wiązała się z koniecznością nowatorskiego podejścia oraz sprostaniu wszelkim wymogom prawnym. Cieszy nas kolejny krok wykonany wspólnie z zespołem Medicover Polska, tym bardziej, że efekty naszej kilkuletniej współpracy przekładają się liniowo na wzrost sprzedaży online –
mówi Maciej Borkowicz, Project Manager po stronie Divante.

MediStore jest zintegrowany z wewnętrznym systemem informatycznym Medicover. Administratorzy portalu mają możliwość automatycznego zarządzania cenami oraz beneficjentami MediStore. We wdrożenie projektu zaangażowany był zespół złożony z analityków, specjalistów User Experience oraz programistów Divante. Obecnie trwają prace nad implementacją kolejnych usprawnień serwisu, mających na celu m.in. optymalizację konwersji, ścieżki zakupowej oraz skrócenie liczby kroków do umówienia wizyty.

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 137 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone