logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medicover wzmacnia zespół komunikacji i marki korporacyjnej

  PR 10.03.2023, przeczytano 1009 razy
ilustracja

W marcu do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medicover-wzmacnia-zespol-komunikacji-i-marki-korporacyjnej,399254,artykul.html

Marta Pytkowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations, które zdobywała m.in. jako zastępczyni rzecznika prasowego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., a ostatnio w Centrum e-Zdrowia. Ponadto posiada kilkuletnie doświadczenie dziennikarskie – współpracowała z czołowymi tytułami prasowymi w kraju, takimi jak Dziennik Gazeta Prawna, Przegląd Sportowy czy Fakt. Jako Starszy Specjalista ds. Komunikacji i Public Relations będzie wspierać wszystkie podmioty Medicover na terenie Polski.

Izabela Gosk, wcześniej związana z jedną z czołowych firm e-commerce, objęła w Medicover stanowisko Starszego Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej. Izabela Gosk ukończyła lingwistykę stosowaną o specjalizacji tłumaczenie ustne na Uniwersytecie Warszawskim. W Medicover odpowiada za rozwój komunikacji wewnętrznej, budowanie kultury organizacji i spójność komunikacji marki, a także, co niezwykle istotne, komunikację wewnętrzną na poziomie wszystkich krajów, w których dostępne są usługi Medicover.

– Ostatnie lata to dla Medicover czas intensywnego wzrostu, co zaowocowało rozszerzeniem portfolio, w które obejmuje nie tylko placówki świadczące usługi medyczne, ale także kluby fitness, siłownie i punkty wellness – mówi Justyna Gościńska-Bociong, Dyrektor Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej w Medicover. – Obecnie prężnie działamy w ośmiu krajach: Polsce, Ukrainie, Niemczech, Danii, Norwegii, Szwecji, Rumunii i Indiach. Chcemy kontynuować budowanie silnej marki Medicover jako wiodącego dostawcy usług medycznych i wellness. Dlatego wzmacniamy kompetencje w obszarze komunikacji poprzez rozwój naszego zespołu – dodaje.

Do tej pory za kontakt z mediami w Medicover odpowiadał Wojciech Sobczak-Wojeński, który od 1 marca 2023 roku objął nowo utworzoną funkcję Kierownika ds. Komunikacji Szpitala Medicover na warszawskim Wilanowie.

Bezpośrednio w Szpitalu Medicover będzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, budowanie reputacji i PR szpitala, a także za strategię rozwoju obecności w kanałach social media. W nowej roli Wojciech raportuje do Joanny Jaszczuk, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Marki Szpitali.

Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje pracę z firmami z obszaru usług i produktów zdrowotnych, m.in. Merck, Novartis i Roche. Wojciech ukończył Uniwersytet Warszawski na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Źródło: Medicover

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764