Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia. Twarzami akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.”, która rusza w Walentynki, są: Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.
Działania są prowadzone we współpracy z UN Global Compact Network Poland, którego Ringier Axel Springer Polska jest partnerem od 2019 roku i dzięki nowej kampanii wspiera realizację celu nr 3 agendy ONZ – Dobre Zdrowie. Misją marki Medonet jest aktywne działanie na rzecz poprawy zdrowia Polaków, w tym edukacja i profilaktyka. Dlatego w akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.” serwis połączył siły z Onetem, który dociera do niemal 20 milionów użytkowników miesięcznie, by wspólnie namówić Polaków do dbania o siebie i swoje zdrowie.
– Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie. Gdy kochamy – akceptujemy, wybaczamy błędy, troszczymy się i dbamy. Także o swoje ciało i umysł. Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, to dbanie o własne zdrowie – fizyczne i psychiczne – nie wychodzi nam najlepiej. Mam więc nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla samych siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy – mówi Anna Zimny – Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl
Na stronie www.kochajsiebie.medonet.pl czytelnicy znajdą materiały dotyczące 4 kluczowych obszarów: zdrowia fizycznego, zdrowia psychicznego, zdrowej diety oraz dbania o zdrowe nawyki.
Kampanię wspierają znane osobowości: Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski. Gwiazdy, które wystąpiły w kampanii podkreślają, że miłość do siebie i do swojego ciała oraz akceptacja siebie i zdrowe podejście do życia, to pierwszy krok do zdrowia fizycznego i psychicznego.
Początek kampanii zaplanowano na 14 lutego. W ramach akcji pojawią się także quizy, akcje specjalne w social mediach oraz na Tik Toku. Kampania promowana jest również w kanałach własnych Ringier Axel Springer Polska.
Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiedzialna była agencja 2koma7.
Źródło: Ringier Axel Springer Polska