logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medonet i UN Global Compact Network inicjują kampanię „Kochaj siebie. Dla zdrowia.”

  PR 18.02.2022, przeczytano 594 razy

Celem kampanii jest zmotywowanie Polaków do aktywnej profilaktyki i zdrowego stylu życia. Twarzami akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.”, która rusza w Walentynki, są: Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medonet-i-un-global-compact-network-inicjuja-kampanie-_kochaj-siebie.-dla-zdrowia._,394830,artykul.html

Działania są prowadzone we współpracy z UN Global Compact Network Poland, którego Ringier Axel Springer Polska jest partnerem od 2019 roku i dzięki nowej kampanii wspiera realizację celu nr 3 agendy ONZ – Dobre Zdrowie. Misją marki Medonet jest aktywne działanie na rzecz poprawy zdrowia Polaków, w tym edukacja i profilaktyka. Dlatego w akcji „Kochaj siebie. Dla zdrowia.” serwis połączył siły z Onetem, który dociera do niemal 20 milionów użytkowników miesięcznie, by wspólnie namówić Polaków do dbania o siebie i swoje zdrowie.

– Pierwszym krokiem do pokochania innych jest pokochanie siebie. Gdy kochamy – akceptujemy, wybaczamy błędy, troszczymy się i dbamy. Także o swoje ciało i umysł. Niestety, jak pokazują wyniki Narodowego Testu Zdrowia Polaków, przeprowadzanego raz w roku przez serwis Medonet, to dbanie o własne zdrowie – fizyczne i psychiczne – nie wychodzi nam najlepiej. Mam więc nadzieję, że dzięki akcji #KochajSiebie zatrzymamy się na chwilę, znajdziemy czas dla samych siebie i w akcie miłości wprowadzimy drobne zmiany, które będą służyć naszemu zdrowiu. Bo przecież żyjąc dłużej i zdrowiej, robimy to nie tylko dla siebie, lecz wszystkich, których kochamy i na których nam zależy – mówi Anna Zimny – Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl

Na stronie www.kochajsiebie.medonet.pl czytelnicy znajdą materiały dotyczące 4 kluczowych obszarów: zdrowia fizycznego, zdrowia psychicznego, zdrowej diety oraz dbania o zdrowe nawyki.

Kampanię wspierają znane osobowości: Katarzyna Zielińska, Vienio oraz Michał Figurski. Gwiazdy, które wystąpiły w kampanii podkreślają, że miłość do siebie i do swojego ciała oraz akceptacja siebie i zdrowe podejście do życia, to pierwszy krok do zdrowia fizycznego i psychicznego.

Początek kampanii zaplanowano na 14 lutego. W ramach akcji pojawią się także quizy, akcje specjalne w social mediach oraz na Tik Toku. Kampania promowana jest również w kanałach własnych Ringier Axel Springer Polska.

Kreację przygotowała agencja Must Be Loud, a za współpracę z gwiazdami odpowiedzialna była agencja 2koma7.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764