logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medonet ruszył z Narodowym Testem Zdrowia Polaków

  PR 17.02.2020, przeczytano 432 razy

Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę. Partnerem strategicznym projektu jest Nationale-Nederlanden.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medonet-ruszyl-z-narodowym-testem-zdrowia-polakow,385716,artykul.html

Narodowy Test Zdrowia to pierwsze i największe tego typu badanie obejmujące całą Polskę. W kwietniu br. zostanie opublikowany raport podsumowujący, który będzie zawierał wyniki zebranych ankiet. Badanie jest prowadzone przez serwis Medonet należący do Ringier Axel Spriger Polska we współpracy z agencją badawczą ARC Rynek i Opinia.

Na potrzeby Narodowego Testu Zdrowia opracowano ankietę, na podstawie której użytkownik otrzyma indeks zdrowia wyrażony w procentach oraz spersonalizowane zalecenia dotyczące jego sytuacji zdrowotnej. Ankieta oraz rekomendacje zostały opracowane przez redakcję Medonetu przy udziale specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Projekt został objęty patronatem prorektora ds. Collegium Medicum UJ.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to akcja, która ma zwrócić uwagę na profilaktykę i zdrowy styl życia. Każdy, kto wypełni test, poznaje swój Indeks Zdrowia oraz otrzymuje spersonalizowane rekomendacje zdrowotne przygotowane przez specjalistów. To ważny projekt, ponieważ większość z nas często zapomina, że codzienne zachowania mają ogromny wpływ na nasze zdrowie. Zachęcam więc, by zrobić test dla siebie i swoich bliskich. Bo nawet drobne zmiany mają znaczenie – mówi dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu.

W Narodowy Test Zdrowia Polaków są zaangażowane największe autorytety medyczne – lekarze i eksperci, którzy dbają o jego aspekt merytoryczny, a także znane osobowości z życia publicznego. Są wśród nich: prof. dr hab. n. med. Tomasz Grodzicki, specjalista w zakresie chorób wewnętrznych, geriatrii i hipertensjologii, pełniący funkcję Prorektora Uniwersytetu Jagiellońskiego ds Collegium Medicum, prof. dr hab. n. med. Maciej Małecki, specjalista w zakresie chorób wewnętrznych, diabetologii, diagnostyki laboratoryjnej oraz endokrynologii, Dziekan Wydziału Lekarskiego CM UJ oraz Kierownik Katedry i Kliniki Chorób Metabolicznych CM UJ oraz prof. dr hab. n. med. Piotr Jankowski, specjalista w dziedzinie kardiologii i chorób wewnętrznych, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.

W trakcie całej akcji w serwisie Medonet będą publikowane artykuły, zdjęcia, wywiady, videocasty, infografiki oraz dedykowane odcinki programów Onetu i inne materiały prezentujące zagadnienia związane z minimalizowaniem ryzyka wystąpienia powszechnych chorób i dolegliwości.

– Chociaż Polacy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na swój styl życia, to wielu z nich wciąż nie zdaje sobie sprawy, że codzienne wybory wpływają na ich samopoczucie i przekładają się na ryzyko wystąpienia chorób. Dlatego chętnie angażujemy się w projekty edukacyjne, które zwiększają świadomość społeczną w kontekście zdrowia, wykonywania badań profilaktycznych i budowania zdrowych nawyków – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich mediach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764