logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Medonet.pl rusza z Narodowym Testem Zdrowej Skóry

  PR 02.05.2023, przeczytano 515 razy

Narodowy Test Zdrowej Skóry to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny portalu Medonet.pl, który ma na celu zwiększenie świadomości na temat stanu skóry i sposobów na jego poprawę. Partnerem strategicznym badania jest Ziaja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/medonet.pl-rusza-z-narodowym-testem-zdrowej-skory,399823,artykul.html

Na potrzeby badania jest dostępny kwestionariusz dotyczący wyglądu i pielęgnacji skóry. Po wypełnieniu ankiety każdy użytkownik pozna Indeks Zdrowej Skóry oraz otrzyma spersonalizowane rekomendacje, które pozwolą jeszcze lepiej zadbać o skórę, by była zdrowa i promienna.

- Po sukcesie Narodowego Testu Zdrowia Polaków i Narodowego Testu Żywienia Polaków, postanowiliśmy przyjrzeć się zdrowiu naszej skóry, która jest największym organem ludzkiego ciała. Mam nadzieję, że Indeks Zdrowej Skóry, stworzony specjalnie na potrzeby badania, jak i rekomendacje przygotowane przez Radę Naukową, pozwolą wszystkim uczestnikom badania jeszcze lepiej zadbać o swoją skórę. Bo zdrowa skóra to piękna skóra – mówi Anna Zimny- Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl.

- Świadoma pielęgnacja skóry obejmuje działania skierowane zarówno na naskórek jak i te działające na skórę od wewnątrz. Koncentracja na prawidłowej pielęgnacji kosmetycznej powinna stanowić uzupełnienie zdrowej, zbilansowanej diety, regularnej aktywności fizycznej, wysokojakościowego snu oraz dbałości o dobrostan psychiczny. Wybierając kosmetyki do codziennej pielęgnacji, warto się skupić na sprawdzonych składnikach nawilżających, natłuszczających i promieniochronnych- zapewnią one optimum pielęgnacji każdego typu cery – mówi Natalia Grzywińska, ekspertka marki Ziaja.

Dane zebrane w badaniu posłużą do stworzenia raportu dotyczącego pielęgnacji skóry, który zostanie opracowany i opublikowany po zakończeniu ankiety. Ankieta oraz rekomendacje zostały przygotowane przez redakcję Medonet z merytorycznym wsparciem Rady Naukowej Narodowego w składzie:

  • Dr n. med. Joanna Sułowicz - specjalista dermatolog-wenerolog, specjalista w zakresie medycyny estetycznej
  • Dr Magdalena Rogóż - doktor nauk farmaceutycznych o specjalności kosmetologia
  • Dr Anna Zimny-Zając – redaktorka naczelna Medonet.pl, biotechnolożka

Link do ankiety TUTAJ.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764