logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meeting of Styles 2006 - festiwal graffiti w Łodzi

   05.06.2006, przeczytano 2327 razy
ilustracjastrzałka
HuBar

W Łodzi od 2 do 4 czerwca odbył się piąty międzynarodowy festiwal murali (graffiti) "Meeting of Styles". Festiwal to nie tylko malowanie ścian, imprezie towarzyszą koncerty i spotkania dające okazję do wymiany doświadczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meeting-of-styles-2006---festiwal-graffiti-w-lodzi,4041,artykul.html

Tegoroczna, 5 edycja, odbędzie się na parkingu Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi przy ul. Pomorskiej 51. Meeting of Styles" jest to Międzynarodowy Festiwal Sztuki Muralu (Graffiti), który wywodzi się z niemieckiego Festiwalu "Wall Street Meeting". Główną ideą imprezy jest ukazanie graffiti jako jednego z rozwijających się kierunków sztuki, ale również umożliwienie młodym ludziom ekspresję ich talentów. Ważnym z założeń imprezy jest to, iż impreza jest całkowicie bezpłatna.

Wall Street Meeting miało swoją genezę w niemieckim mieście Wiesbaden w 1997 roku. To właśnie wtedy stowarzyszenie młodych artystów "Verein für ein freies und selbstverwaltetes Kultur und Kommunikationszentrum" w Wiesbaden odkryło opuszczoną fabrykę, o której dzierżawę wystąpiło do władz miasta. Stowarzyszenie otrzymało zgodę na bezpłatną dzierżawę miejsca do roku 2013. Od tej chwili "Schlachthof" (tak nazwano miejsce kulturalne młodych) stało się centrum kultury młodych, gdzie rozpoczęto promocję sztuki i dano możliwość ekspresji myśli, otaczając młodych twórców opiekuńczym skrzydłem.

Według organizatorów jest to największa europejska impreza hip hop - graffiti - break dance - beat box, mająca zrzeszać kulturę hip hop w najlepszym wydaniu i pokazywać jej najlepsze atuty - solidarność młodych ludzi i promocję ich talentów. Informacje oraz relacje z "Meeting of Styles", mających miejsce w pozostałych miastach Europy można znaleźć na stronach: www.wallstreetmeeting.de

Źródło: Wyższa Szkoła Humanistyczno Ekonomiczna w Łodzi
Zdjęcie na licencji CC Attribution ShareAlike 2.5

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764