logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics: VAST 4.0 jako standard weryfikacji reklam wideo

  PR 27.09.2018, przeczytano 194 razy

Meetrics planuje w najbliższym czasie w obszarze pomiarów viewability reklam wideo skupienie się na nowym standardzie weryfikacji tego typu reklam, jakim jest VAST 4.0. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki VAST 4.0 tak więc firma przewiduje, że ten standard stanie się w ciągu najbliższych miesięcy powszechnie obowiązujący, na początek w Niemczech, a później w innych krajach europejskich, w których działa Meetrics, w tym m.in. w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics%3A-vast-4.0-jako-standard-weryfikacji-reklam-wideo,379510,artykul.html

Meetrics przeprowadziła testy dla nowego formatu pomiaru video VAST 4.0 wraz z firmami IP Germany, smartclip oraz Sizmek.

Na początek testy zostały przeprowadzone na niemieckim rynku, ale firma planuje używanie VAST 4.0 jako standardu do weryfikacji reklam w najbliższej przyszłości również na innych rynkach, gdyż efektywność pomiaru reklam wideo przy wykorzystaniu tego standardu jest znacznie wyższa.

Wszystkie cztery firmy zaangażowane w testy VAST 4.0 w Niemczech zamierzają dalej pracować nad wzmocnieniem VAST 4.0 jako standardu weryfikacji reklam. Obecnie prowadzone są dalsze testy, już przy udziale reklamodawców (nazwy marketerów nie zostały ujawnione).

"Dzięki dobrej współpracy wszystkich partnerów z powodzeniem udało się wypracować rozwiązanie zgodne z normami VAST 4.0, które już wkrótce znacząco poprawi jakość dostarczania reklam wideo, nie tylko na niemieckim rynku, ale także m.in. na polskim " - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

VAST (Video Ad Serving Template) jest skryptem służącym do transferu ważnych metadanych o wyświetlanej reklamie z serwera reklamowego do odtwarzacza wideo. VAST został stworzony w 2008 r. przez specjalistów z grupy roboczej składającej się z firm będących członkami IAB. Od tego czasu odegrał znaczącą rolę w rozwoju rynku cyfrowej reklamy wideo. Jego najnowsza wersja to właśnie VAST 4.0

Meetrics jest dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów).

IP Deutschland specjalizuje się w dostarczaniu usług reklamowych dla stacji telewizyjnych, serwisów internetowych oraz platform mobilnych.

Sizmek to dostawca rozwiązań technologicznych w obszarze digital advertising campaign management, który dostarcza domom mediowym, agencjom, reklamodawcom i wydawcom rozwiązania do zarządzania kampaniami, w szczególności tymi w kanale mobilnym na formatach wykonanych w technologii HTML5.

Smartclip to firma specjalizująca się w technologiach reklam wideo.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2019 r.
Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Aż dwie pozycje majowego rankingu - druga i czwarta - przypadły, odnoszącej coraz...
25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
HGA Media zmienia się w Grupę Iberion
Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.
Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji
– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach...
„Miesiąc z rekinami
Od premiery „Szczęk” Stevena Spielberga, spiczasta płetwa tnąca fale wywołuje dreszcz emocji, nawet widziana wyłącznie na ekranie telewizora. Rekiny wywołują strach i ogromną ciekawość. Te emocje wzbudzi też „Miesiąc z rekinami” na National Geographic Wild.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764