logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics: VAST 4.0 jako standard weryfikacji reklam wideo

  PR 27.09.2018, przeczytano 301 razy

Meetrics planuje w najbliższym czasie w obszarze pomiarów viewability reklam wideo skupienie się na nowym standardzie weryfikacji tego typu reklam, jakim jest VAST 4.0. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki VAST 4.0 tak więc firma przewiduje, że ten standard stanie się w ciągu najbliższych miesięcy powszechnie obowiązujący, na początek w Niemczech, a później w innych krajach europejskich, w których działa Meetrics, w tym m.in. w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics%3A-vast-4.0-jako-standard-weryfikacji-reklam-wideo,379510,artykul.html

Meetrics przeprowadziła testy dla nowego formatu pomiaru video VAST 4.0 wraz z firmami IP Germany, smartclip oraz Sizmek.

Na początek testy zostały przeprowadzone na niemieckim rynku, ale firma planuje używanie VAST 4.0 jako standardu do weryfikacji reklam w najbliższej przyszłości również na innych rynkach, gdyż efektywność pomiaru reklam wideo przy wykorzystaniu tego standardu jest znacznie wyższa.

Wszystkie cztery firmy zaangażowane w testy VAST 4.0 w Niemczech zamierzają dalej pracować nad wzmocnieniem VAST 4.0 jako standardu weryfikacji reklam. Obecnie prowadzone są dalsze testy, już przy udziale reklamodawców (nazwy marketerów nie zostały ujawnione).

"Dzięki dobrej współpracy wszystkich partnerów z powodzeniem udało się wypracować rozwiązanie zgodne z normami VAST 4.0, które już wkrótce znacząco poprawi jakość dostarczania reklam wideo, nie tylko na niemieckim rynku, ale także m.in. na polskim " - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

VAST (Video Ad Serving Template) jest skryptem służącym do transferu ważnych metadanych o wyświetlanej reklamie z serwera reklamowego do odtwarzacza wideo. VAST został stworzony w 2008 r. przez specjalistów z grupy roboczej składającej się z firm będących członkami IAB. Od tego czasu odegrał znaczącą rolę w rozwoju rynku cyfrowej reklamy wideo. Jego najnowsza wersja to właśnie VAST 4.0

Meetrics jest dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów).

IP Deutschland specjalizuje się w dostarczaniu usług reklamowych dla stacji telewizyjnych, serwisów internetowych oraz platform mobilnych.

Sizmek to dostawca rozwiązań technologicznych w obszarze digital advertising campaign management, który dostarcza domom mediowym, agencjom, reklamodawcom i wydawcom rozwiązania do zarządzania kampaniami, w szczególności tymi w kanale mobilnym na formatach wykonanych w technologii HTML5.

Smartclip to firma specjalizująca się w technologiach reklam wideo.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
Facebook zdążył przywyknąć do płacenia grzywien za naruszenie danych osobowych swoich użytkowników. Kolejna kara, tym razem nałożona przez Kanadyjskie Biuro ds. Konkurencji, wynosi 6,5 mln dolarów.
Play rozszerza ofertę pakietów telewizyjnych dla użytkowników PLAY NOW i PLAY NOW TV. Operator wprowadza do oferty nowy pakiet NEWS, w którym znajdą się popularne kanały informacyjne: TVN24, TVN24BiS, Euronews, Bloomberg i BBC World News.
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności
W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764