logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics: VAST 4.0 jako standard weryfikacji reklam wideo

  PR 27.09.2018, przeczytano 210 razy

Meetrics planuje w najbliższym czasie w obszarze pomiarów viewability reklam wideo skupienie się na nowym standardzie weryfikacji tego typu reklam, jakim jest VAST 4.0. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki VAST 4.0 tak więc firma przewiduje, że ten standard stanie się w ciągu najbliższych miesięcy powszechnie obowiązujący, na początek w Niemczech, a później w innych krajach europejskich, w których działa Meetrics, w tym m.in. w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics%3A-vast-4.0-jako-standard-weryfikacji-reklam-wideo,379510,artykul.html

Meetrics przeprowadziła testy dla nowego formatu pomiaru video VAST 4.0 wraz z firmami IP Germany, smartclip oraz Sizmek.

Na początek testy zostały przeprowadzone na niemieckim rynku, ale firma planuje używanie VAST 4.0 jako standardu do weryfikacji reklam w najbliższej przyszłości również na innych rynkach, gdyż efektywność pomiaru reklam wideo przy wykorzystaniu tego standardu jest znacznie wyższa.

Wszystkie cztery firmy zaangażowane w testy VAST 4.0 w Niemczech zamierzają dalej pracować nad wzmocnieniem VAST 4.0 jako standardu weryfikacji reklam. Obecnie prowadzone są dalsze testy, już przy udziale reklamodawców (nazwy marketerów nie zostały ujawnione).

"Dzięki dobrej współpracy wszystkich partnerów z powodzeniem udało się wypracować rozwiązanie zgodne z normami VAST 4.0, które już wkrótce znacząco poprawi jakość dostarczania reklam wideo, nie tylko na niemieckim rynku, ale także m.in. na polskim " - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

VAST (Video Ad Serving Template) jest skryptem służącym do transferu ważnych metadanych o wyświetlanej reklamie z serwera reklamowego do odtwarzacza wideo. VAST został stworzony w 2008 r. przez specjalistów z grupy roboczej składającej się z firm będących członkami IAB. Od tego czasu odegrał znaczącą rolę w rozwoju rynku cyfrowej reklamy wideo. Jego najnowsza wersja to właśnie VAST 4.0

Meetrics jest dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikacje kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów).

IP Deutschland specjalizuje się w dostarczaniu usług reklamowych dla stacji telewizyjnych, serwisów internetowych oraz platform mobilnych.

Sizmek to dostawca rozwiązań technologicznych w obszarze digital advertising campaign management, który dostarcza domom mediowym, agencjom, reklamodawcom i wydawcom rozwiązania do zarządzania kampaniami, w szczególności tymi w kanale mobilnym na formatach wykonanych w technologii HTML5.

Smartclip to firma specjalizująca się w technologiach reklam wideo.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764