logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics i Groupm we wspólnym projekcie zwiększającym efektywność kampanii reklamowych online

  PR 03.11.2020, przeczytano 664 razy

GroupM Germany oraz Meetrics, firma zajmująca się pomiarami i analizami efektywności kampanii reklamowych online, rozpoczęły wspólny projekt. Jego efektem jest unikalna w skali globalnej nowa na rynku usługa o nazwie AdRefresh – pomiar odświeżania reklam online. Usługa, równolegle z rynkiem niemieckim, jest też od teraz dostępna w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-i-groupm-we-wspolnym-projekcie-zwiekszajacym-efektywnosc-kampanii-reklamowych-online,389040,artykul.html

Po raz pierwszy na świecie analizowane będą na tym poziomie szczegółowości mechanizmy związane z odświeżaniem reklam - Meetrics będzie tu badał różne wymiary procesu odświeżania reklamy, takie jak długość interwału, placement na stronie internetowej itp. Celem jest uchwycenie wpływu tych parametrów na widoczność reklamy (viewability) i efektywność działań kampanii reklamowych online.

Wielu operatorów witryn i adserverów wypełnia stronę www wielokrotnie (kolejnymi reklamami) podczas jednej wizyty użytkownika, co potencjalnie może wpływać mocno na skuteczność przekazu tych reklam. Dlatego branżowa organizacja „Coalition for Better Ads” podjęła działania i stworzyła zbiór praktyk, które mają prowadzić do redukcji clutteru na stronach internetowych. Jednak reklamodawcy i agencje medialne mają jak do tej pory niewielką kontrolę nad tym, jak te praktyki są implementowane. Wspólny projekt GroupM i Meetrics ma właśnie na celu dostarczenie danych, w oparciu o które można będzie w niedługim czasie wypracować rozwiązania, jakie zaangażują marketerów i wydawców w opracowanie trwałych i skutecznych standardów w tym obszarze.

W projekt została zaangażowana także firma technologiczna Xandr, specjalizująca się w targetowaniu reklam w kampaniach online.

Stworzona w ten sposób trójstronnie nowa usługa otrzymała nazwę AdRefresh, a jej pierwszymi klientami zostały spółki z grupy mediowej GroupM Germany: Mindshare, MediaCom, Wavemaker and Essence. Jednocześnie usługa jest wprowadzana także w Polsce.

- Cieszymy się, że wspólnie z Meetrics opracowaliśmy narzędzie, które udostępnia naszym klientom lepszy przegląd rozdrobnionego rynku reklamy. Przejrzystość dotycząca szczegółów procesu odświeżania reklamy jest dla nas niezbędna do pracy nad standardami jakości z naszymi partnerami po stronie marketerskiej - skomentował Jörn Strehlau, Managing Director GroupM.

- Z przyjemnością zapewniamy reklamodawcom i agencjom ważną kontrolę i narzędzie do monitorowania, które pozwoli im upewniać się, że media, które wykorzystują w kampaniach, są rzeczywiście efektywne, a odświeżanie reklam nie obniża skuteczności kampanii – dodaje Philipp von Hilgers, Managing Director & Co-Founder Meetrics.

- Meetrics od zawsze dostosowuje swoje pomiary do wymogów rynku. Po dodaniu do naszego portfolio realnego pomiaru widoczności reklam wideo, czy ugruntowaniu współpracy z Facebookiem i Google w zakresie pomiaru portfolio tych firm, przyszedł czas na reklamy przeładowywane na jednej odsłonie. Uruchomienie pomiaru AdRefresh to kolejny, naturalny krok w  dostarczaniu naszym klientom całościowego pomiaru jakości powierzchni reklamowej. Usługę AdRefresh praktycznie równolegle z rynkiem niemieckim implementujemy także w Polsce, co mnie bardzo cieszy. Myślę, że w naszym kraju zainteresuje ona wydawców, stosujących przeładowania kreacji na jednej odsłonie strony, a przede wszystkim marketerów, którzy pracują z takimi wydawcami - wyjaśnia Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764